וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: דורטמונד הולכת בכל הכח על האלר, ראמזי הוצג בליברפול

הגרמנים אישרו כי הם דוחפים לסגור את עסקת חלוץ אייאקס, שאמור להיות מחליפו של הולאנד. המגן הצעיר הצטרף למייטי רדס, צ'לסי מקווה לרכוש את סרלינג. וגם: גאלטייה בדרך לפ.ס.ז', ש"גונבת" את רנאטו למילאן

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

העברות

* קלווין ראמזי הוצג בליברפול והוא ככל הנראה יהיה הרכש האחרון של המייטי רדס לעונה הבאה. המגן הימני של אברדין, שיחגוג את יום הולדתו ה-19 בחודש הבא, נרכש תמורת כ-10 מיליון יורו וחתם עד 2027.

שמועות

* פבריציו רומנו מדווח כי בורוסיה דורטמונד הציעה הצעה אחרונה עבור חלוץ אייאקס סבסטיאן האלר בגובה 33 מיליון יורו בנוסף לבונוסים. במועדון הגרמני אישרו כי הם דוחפים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר, כאשר הצרפתי אמור להיות המחליף של ארלינג הולאנד, שנמכר למנצ'סטר סיטי.

* צ'לסי ממתינה להצעה המתאימה מאינטר כדי לתת אור ירוק לעסקת רומלו לוקאקו, שייתכן שרק יושאל, אבל הבלוז מתכננים ביום שאחרי לפנות למנצ'סטר סיטי כדי לצרף את ראחים סטרלינג, גם בהבנה שעוסמאן דמבלה עשוי להישאר בברצלונה. מדובר בפרסומים מאנגליה, שאותם גם אישר העיתונאי פבריציו רומאנו שהוסיף: "תומאס טוכל מאוד מעריך אותו, הוא ברשימות של צ'לסי". כבר במרץ סטרלינג הודיע למנצ'סטר סיטי שאין בכונתו להאריך את החוזה שלו מסתיים ב-2023, והיה די ברור שהקבוצה תמכור אותו בקיץ, וכעת הבלוז "בטוחים" בהגעתו הצפויה תמורת 40 מיליון יורו.

* ב"רדיו מונטה קרלו" פורסם שזינדין זידאן מעוניין להוביל את נבחרת צרפת אחרי המונדיאל בקטאר ועל כן לא מתכוון לאמן קבוצה. בפריז סן ז'רמן מודעים לכך ומתמקדים בהחתמת כריסטוף גאלטייה, שיחליף את מאוריסיו פוצ'טינו שבקרוב צפויה הודעה על פיטוריו.

* ריאל מדריד מבקשת 40 מיליון יורו על מרקו אסנסיו. הסכום גבוה מדי עבור מילאן, שרצתה אותו, וב"אס" טוענים שגם ליברפול עשויה לרדת מהפרק בגלל הסכום ומאחר שהשחקן רוצה דקות משחק מובטחות, מה שליברפול לא יכולה להעניק לו.

* מילאן עלולה גם לאבד את רנאטו סאנצ'ס, עמו כבר הגיעה לסיכום לפני מספר חודשים, אבל לאחרונה נכנסה לתמונה פריז סן ז'רמן, והפורטוגלי עשוי לעשות את דרכו לאלופת צרפת אחרי הצעה כספית משופרת. באיטליה טוענים שהבעלים של מילאן מסרב להשוות את ההצעה פ.ס.ז' ולשלם על הפורטוגלי 30 מיליון יורו, מה שעלול להביא להתפטרותו של פאולו מאלדיני. מילאן הציעה לליל 15 מיליון יורו, על פי הדיווחים.

* אחרי שאדריאן ראביו הודיע ליובנטוס שהוא רוצה לעזוב, "הגברת הזקנה" מחפשת לו רוכש מהפרמיירליג: יונייטד, צ'לסי וניוקאסל הוזכרו כאופציות.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: דמבלה במסר לברצלונה, ריאן סטריין מחכה למכבי חיפה

לכתבה המלאה
קשר ליל רנאטו סאנצ'ס. Shaun Botterill, GettyImages
שווה את המריבה? רנאטו/GettyImages, Shaun Botterill

* סאדיו מאנה יהיה רק המשתכר השמיני בגובהו בבאיירן מינכן, לקראת מעבר ה-40 מיליון יורו שלו מליברפול. מאנה, 30, צפוי להגדיל את שכרו מ-120 אלף יורו בשבוע ל-280 אלף יורו בשבוע, אך עדיין רחוק מהטופ באלופה הגרמנית.

* אינטר דורשת 80 מיליון יורו על מילאן שקריניאר, הבלם שעל הכוונת של צ'לסי, טוטנאם ויונייטד, אבל באיטליה טוענים: פ.ס.ז' מציעה לו את השכר הכי גבוה, 9 מיליון יורו לעונה. החוזה של הסלובקי באינטר הוא עד 2023. אינטר רכשה אותו ב-2017 מסמפדוריה ב-34 מיליון.

* מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד ריצ'ארד ארנולד נפגש עם אוהדים של הקבוצה על מנת לשכנע אותם להפסיק את המחאה נגד הבעלים, משפחת גלייזר. בין השאר אמר להם שהקבוצה הקציבה 200 מיליון ליש"ט לחיזוק: "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להביא את פרנקי דה יונג, ואני אומר לכם שיש לנו את הכסף בשביל זה. אנחנו עושים הכל כדי לסגור את העסקה, יש כסף, אבל יש מכשולים שאני לא יכול להסביר". לפי "האתלטיק", יונייטד קרובה לסיכום על רכישת ההולנדי מברצלונה תמורת כ-70 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully