וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גרצ'קין נגד הבקרה: "בית"ר מרוסקת, היא תהיה הבדיחה של הליגה ובכל משחק תובס"

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 21:45

אחרי שבית"ר הודיעה לגרצ'קין שהיא מממשת עליו את האופציה, השחקן תוקף: "אי אפשר לסמוך על הבקרה, הם נלחמו נגדנו. שחררו את דגני וניצן כמו ירקות בשוק. כל מי שחתום רוצה ללכת. זה מחדל שחייב להיעצר. למה אני בכלל צריך לקצץ בגלל מחדלי הבקרה?"

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים ליד ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מקס גרצ'קין, שקיבל הודעה מבית"ר ירושלים שהיא מממשת עליו את האופציה, כתב פוסט שבו הוא מסביר את תחושותיו ועל רצונו לעזוב את המועדון על רקע החובות הכספיים אליו, חוסר הוודאות הכלכלית בעקבות הבעיות בהנהלה והעברת הבעלות. גרצ'קין כתב ש"קיצצנו ועשינו, היו כאלה שדאגו לעצמם ונתנו לעסק להמשיך להידרדר", טען שהבין ש"גילינו השנה שהבקרה זה הגוף האחרון שאנחנו כשחקנים נוכל לסמוך עליו, הם נלחמו נגדנו" והוסיף: "הבנתי שכרגע גם אם בית"ר תעמוד על הרגליים אני אהיה בקבוצה שמבוססת על שחקני נוער, כל משחק תחטוף תבוסה ותהיה הבדיחה של הליגה".

מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
"למה שמועדון כל כך גדול יתחיל במינוס 12, בלאומית או אפילו בליגה א' בגלל מחדלים של אחרים? זאת בושה"/דני מרון

גרצ'קין כתב: "אחרי עונת הישרדות קשה עם אירועים והזיות שמספיקים לספר, הייתה לכולנו תקווה כי הדברים יתייצבו ואת התקופה הטובה עם יוסי אבוקסיס נמשיך בעונה הנוכחית ונחזיר את בית"ר ירושלים לצמרת הכדורגל הישראלי. אבל בזמן שאנחנו חשבנו, קיצצנו ועשינו, היו כאלה שדאגו לעצמם ונתנו לעסק להמשיך להידרדר ולהביא את בית"ר אל סף פירוק.

"מהיום שאתה שחקן מקצוען אומרים לך שהחוזה שלך מופקד בבקרת התקציבים והוא מובטח. מדהים כמה גילינו השנה שהבקרה זה הגוף האחרון שאנחנו כשחקנים נוכל לסמוך עליו. לא רק שהם דרשו לקצץ לנו 25 אחוז, הם נלחמו נגדנו בבית המשפט שגם לא נקבל זאת בעונה הבאה, בית המשפט החליט אחרת אך אם הקבוצה תפורק כבר ברור לכולנו שאף אחד לא יראה שקל. אגב, למה אני בכלל צריך לקצץ בגלל מחדלי הבקרה? מי שאחראי צריך לשאת בנזק.

"יתרה מכך, בית"ר ירושלים נמצאת במצב הכלכלי הזה מתחילת העונה שעברה, היא מרוסקת, מנובמבר כולם מחכים במתח לראות אם ייכנסו משכורות, מהמרים אם ייכנס או לא, שואלים אנשים בהנהלה, בודקים עם כל אחד ומבקביל שמנו הכל בצד והתרכזנו בדשא, במשימה להשאיר את בית"ר ירושלים, משימה שהסתיימה בהצלחה.

"לפני שבועיים בית"ר מימשה את האופציה עליי והודיעה לי שאני ממשיך בעונה הבאה. מבחינתי בארץ בית"ר תמיד בעדיפות ראשונה, המועדון והקהל הזה נתנו לי בית, דחפו אותי, תמכו בי ואחרי מה שעברנו בשנה שעברה ציפינו להתחיל ולקצור פירות השנה, אין דבר יותר כיף מלשמוח וליהנות עם בית"ר ירושלים, מי שלא חווה את זה לא יבין.

"השבוע נשברתי. כשראיתי שמשחררים שחקנים כמו איתמר ניצן ואוראל דגני, לא על בסיס מקצועי אלא כמו ירקות בשוק, מה שהכי יקר נוריד - הבנתי שכרגע גם אם בית"ר תעמוד על הרגליים אני אהיה בקבוצה שמבוססת על שחקני נוער, כל משחק תחטוף תבוסה ותהיה הבדיחה של הליגה.

"פניתי לעורך דין יצחק יונגר שישחרר אותי (יש לי הצעות מהארץ ומחו"ל כבר יותר מחודש) ונאמר לי שאני לא ישוחרר, שינסו להעביר בבקרה קבוצה צנועה ובמקביל לחכות להתפתחויות. אני שואל את עצמי איך כל מה שקורה מקבל את הגב של בקרת התקציבים, איך יכול להיות שהגוף שאמור להגן על השחקנים, אנשי המקצוע ובעיקר לשרת את האוהדים עומד בצד ונותן לזה לקרות?

"אבל ככה זה כשפקידים מעדיפים לשמור על עצמם, בית"ר ירושלים חשובה לכל כך הרבה אנשים, אוהדים מדממים ולא ישנים בלילה, בוכים, לא מבינים מה קורה לקבוצה שלהם, הם לא אשמים ולא מגיע להם שהקבוצה תלך לפירוק או תרד, מי שאשם זה אלה שאחראים ולא תיפקדו. למה שמועדון כל כך גדול יתחיל במינוס 12, בלאומית או אפילו בליגה א' בגלל מחדלים של אחרים? זאת בושה שמישהו צריך לתת עליה את הדעת ולשלם את המחיר.

עוד בוואלה!

חוגג בשיחות עם אוהדים: "אין נזק גדול יותר מלהיות הבעלים של בית"ר"

לכתבה המלאה
משה חוגג, מחאת אוהדי בית"ר ירושלים. דורון שיינר, אתר רשמי
גרצ'קין: "אני יודע שבפירוק החוזה שלי יבוטל ואהיה תקוע בלי קבוצה או לחילופים אישאר בקבוצת נוער שתחטוף תבוסות כל שבוע ותבזה את המועדון ואותנו, אני רוצה ללכת"/אתר רשמי, דורון שיינר

"לפני שכתבתי את הפוסט אמרו לי שכולם יחשבו שזה נעשה כדי להסביר עזיבה שלי בקרוב, אז אני בא ואומר כאן, שכל עוד זה המצב אני רוצה לדאוג לעתיד ולקריירה שלי ולא מתבייש להגיד שאשמח שיתירו את החוזה שלי. לא הרווחתי כמעט כסף בקריירה ואני רוצה להתפתח, שאני יודע שבפירוק החוזה שלי יבוטל ואהיה תקוע בלי קבוצה או לחילופים אישאר בקבוצת נוער שתחטוף תבוסות כל שבוע ותבזה את המועדון ואותנו, אני רוצה ללכת.

"וזה לא רק אני, זה כמעט כל מי שחתום. זאת הרגשה נוראית הסיטואציה הזאת, אוהדים שאני פוגש ברחוב אומרים לי לעשות את זה, לברוח, אבל אני תמיד אומר להם שלמרות ששחקן צריך לדאוג לעצמו, בית"ר זה משהו אחר בשבילי, ואני כל יום קם ומקווה שיהיה פתרון שישאיר לנו את הקבוצה ואותי במועדון, אבל מרגיש שמי שצריך לדאוג לנו נטש אותנו ומי שאחראי למשכורות שלנו דואג לביתו.

"מה יהיה? לא יודע, פרקתי את כל מה שהיה לי בבטן כבר תקופה ארוכה, אולי גם יענישו אותי על כך אך אתמודד עם זה. הקריירה של מקס גרצ'קין זה פיפס קטן, העתיד של בית"ר ירושלים והעוול שעושים היום לעובדים, לשחקנים ובעיקר לאוהדים שלא ישנים בלילה, זה משהו שצריך להגיע לדיונים בממשלה, זה מחדל שחייב להיעצר ומישהו יצטרך לתת עליו את הדין.

"ועוד משהו, הפוסט הזה הוא לא רק למקרה הזה שקשור לבית"ר ירושלים אלא לכל הכדורגל הישראלי, היום זה אנחנו מחר זה אחרים, תצילו את הכדורגל מהמחדלים האלה".

seperator

איתמר ניצן מיהר לחזק את השוער בתגובות ואוראל דגני כתב: "וואו אח, רשמת את זה בצורה כל כך יפה ומדויקת! זה הכדורגל שלנו כבר שנים ושום דבר לא משתנה!!! עד שלא יקום ארגון חזק בישראל כמו שיש בחו"ל זה לא ייפסק! כולם יעברו את זה במוקדם או במאוחר".

תגובת בית"ר ירושלים לדבריו של מקס גרצ'קין: "העניין יטופל במסגרת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully