וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג בשיחות עם אוהדים: "אין נזק גדול יותר מלהיות הבעלים של בית"ר"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 10:03

התכתבויות של הבעלים עם האוהדים נחשפו: " חפשו את הפראייר התורן שישים כסף במקומכם, אתם חבורי של כפויי טובה, אני לא אפרק את הקבוצה, נישאר בליגה עם תקציב נמוך ונילחם"

אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג/פרטי

כשההכנות לעונת 2022/23 בכדורגל הישראלי נמצאות בפתח, העתיד של בית"ר ירושלים לוט בערפל. בזמן שקיים סימן שאלה בנוגע ליכולת של המועדון להעמיד קבוצה תחרותית לעונה הקרובה, הבעלים משה חוגג עסוק בוויכוחים עם אוהדים ברשתות החברתיות. בהתכתבויות עם מספר אוהדים תוקף חוגג את הקהל עם מספר האשמות חמורים במיוחד.

"אתם רוצים לנהל את המועדון, יאללה קדימה קחו אותו, אתם הקהל הכי קמצן בארץ, תלמדו מאוהדי הפועל ירושלים ותיקחו אחריות על המועדון. חפשו את הפראייר התורן שישים כסף במקומכם, אתם חבורי של כפויי טובה, אני לא אפרק את הקבוצה, נישאר בליגה עם תקציב נמוך ונילחם".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"אף אחד לא רוכש - בגלל הקהל". חוגג עלה למתקפה/דני מרון

"דווקא התואר היחיד האחרון במועדון ב-11 השנים האחרונות וכנראה גם ב-20 השנים הבאות היה בתקופתי אבל לא מפתיעה כפיות הטובה. אני לא רוצה להגיד לך מה ההפגנות שלכם מזיזות לי. תבואו כל יום, ובמקום לבזבז כסף על דלק, עדיף שתתאגדו ביחד ותקנו את המועדון".

חוגג המשיך לתקוף: "בית"ר פתחה לי דלתות? אין גבול לניתוק שלכם, אין נזק גדול יותר מלהיות בעלים במועדון הזה, אתם רוצים שאני אשלם את החובות ואז אתן את המועדון? היה לכם בעלים שהשקיע עשרות מיליונים בתמורה קיללנים אותו ואת בני המשפחה שלנו. אני קניתי את בית"ר ב-26 מיליון, אתה רוצה שאשלם את החובות ואז אתן את המועדון? לא אשקיע בכם יותר אגורה, לא מגיע לכם שקל, אתה חי בסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully