וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן נחת לקראת חתימה במכבי חיפה. דיווח: חלוץ שבדי מועמד

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 0:09

המגן (31) יוצג על ידי האלופה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ויערוך הופעת בכורה במוקדמות ליגת האלופות. בשבדיה טוענים: הירוקים הביעו עניין במלך שערי הליגה המקומית, אלכסנדר ירמייף

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

דניאל סונדגרן נחת היום (שבת) בישראל ואחרי שיעבור בדיקות רפואיות, הוא צפוי לחתום במכבי חיפה. השבדי בן ה-31 סיים חוזה באריס סלוניקי ומגיע לאלופת ישראל בהעברה חופשית, כאשר מחר הוא יערוך אימון בכורה. המגן יתפוס את מקומו של מיקאל אלפונס, ששיחק במכבי חיפה כחצי עונה.

סונדגרן הוא בנו של כדורגלן העבר גארי סונדגרן - אקס ריאל סראגוסה הספרדית - שבעצמו היה מגן ימני, צבר 32 הופעות בנבחרת שבדיה ושיחק בין היתר ביורו 2000. הוא לבש את מדי אריס סלוניקי בשלוש השנים האחרונות ולפני כן שיחק בא.י.ק שטוקהולם (איתה זכה באליפות לפני שעזב ליוון) ובכמה קבוצות קטנות יותר בשבדיה.

דניאל סונדגרן במדי א.י.ק שטוקהולם. Michael Campanella, GettyImages
דניאל סונדגרן במדי א.י.ק שטוקהולם/GettyImages, Michael Campanella

בסך הכול סונדגרן צבר 90 הופעות בליגה הבכירה בשבדיה, 73 הופעות בליגה הבכירה ביוון וגם משחק אחד בנבחרת שבדיה. בנוסף, יש לו 21 משחקים במפעלים אירופים, אבל עם מכבי חיפה הוא ישחק בפעם הראשונה במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן שבדי נוסף ששמו נקשר עם מכבי חיפה הערב הוא החלוץ אלכסנדר ירמייף, שמוביל את טבלת הכובשים בליגה הבכירה בשבדיה עם 10 שערים לזכותה של המוליכה האקן, בנוסף לשלושה בישולים ב-10 מחזורים. ירמייף בן ה-28 חזר בינואר 2021 להאקן אחרי ששנה וחצי לפני כן נמכר ממנה לדינמו דרזדן, אשר השאילה אותו למספר חודשים בטוונטה ההולנדית.

למרות שבדיווח של אתר "fotbollskanalen" נכתב כי "מספר קבוצות, ביניהן מכבי חיפה, הביעו עניין קונקרטי" בחלוץ, צוין גם ירמייף מחוזר על ידי לא מעט קבוצות אסיאתיות ואחת מהן אף הציעה לו 3.3 מיליון שקל לעונה, כך שאם השחקן אכן מחזיק בהצעה שכזו, מכבי חיפה תתקשה לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully