וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה בוחנת אפשרות לארח את משחקי ליגת האלופות בחדרה

18.6.2022 / 17:02

מחזיקת הגביע תתקשה לארח בדרייב אין עקב השתתפות הפועל תל אביב ביורוקאפ, ועשויה להפוך את האנרבוקס לאולמה הביתי במפעל הראשי של פיב"א

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

מעל מחצית מקבוצות ליגת העל ישתתפו בעונה הבאה במפעלים אירופיים, שמשוחקים באמצע השבוע, כאשר אחת מהן היא בני הרצליה, שאמורה לשחק בליגת האלופות של פיב"א אבל תתקשה לארח במגרשה הביתי באולם היובל.

בשבוע שעבר מחזיקת הגביע וסגנית האלופה יצרה קשר עם אנשי "היכלי הספורט" בכוונה לארח את משחקיה בהיכל קבוצת שלמה, אולם הודעת היורוקאפ ביום חמישי האחרון, לפיה הפועל תל אביב תשחק במפעל, פגעה רבות בסיכויה של הרצליה לארח בדרייב אין, שכן הקבוצות ומנהלי האולמות יתקשו לתאם בין המשחקים של האדומים והשרוניים, וכמובן להפועל תל אביב יש קדימות על האולם שמארח את משחקיה מאז 2015.

בהרצליה כבר החלו לבדוק אפשרויות נוספות, כאשר אחת מהן - שנחשבת לריאלית ביותר - היא אירוח בהיכל האנרבוקס שבחדרה, אולם חדש שהקבוצה היחידה שמארחת בו היא מכבי חדרה מהליגה הארצית, ויכול להכיל 2,600 צופים. האנרבוקס יארח השנה את גביע ווינר.

היכל הכדורסל "אנרבוקס" בעיר חדרה. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל, אתר רשמי
היכל האנרבוקס בחדרה עשוי לארח את משחקי בני הרצליה באירופה/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

הקבוצה מהשרון החתימה את רוב שחקני הסגל גם לעונה הבאה: שלושה זרים - מוריס קמפ, כריס באב וקווינטון הוקר - מחזיקים בחוזה מובטח, בעוד לאנדי ואן וליט יש אופציית יציאה עד החודש הבא. בגזרת הישראלים, יאיר קרביץ ודור סהר ימשיכו אצל אורן אהרוני, אך שון דאוסון לא צפוי לעשות זאת ואילו סנדי כהן יצטרך לקבל החלטה משותפת עם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully