וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם מאורו דוס סנטוס מועמד למכבי חיפה

17.6.2022 / 23:10

האלופה הישראלית ערכה בדיקות בנוגע לארגנטינאי. גורמים בספרד טוענים: מחזיק בהצעה מהירוקים. שיחק לאחרונה במזרח ורשם בעבר 85 הופעות בליגה הראשונה בספרד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

מכבי חיפה ביצעה בדיקות לאחרונה בנוגע לבלם הארגנטינאי מאורו דוס סנטוס, ששיחק בעבר בליגה הראשונה בספרד ורשם 85 הופעות בלה ליגה. בנוסף, דוס סנטוס היה שותף לאליפות ההיסטורית של באנפילד בליגה הארגנטינאית ב-2009. הבלם שיחק בשנים האחרונות במזרח והפך לשחקן חופשי כעת.

לפי גורמים בספרד, הבלם מחזיק בהצעה מהאלופה הישראלית ומעוניין להגיע. בסביבתו טוענים שאכן הייתה התעניינות אך מסרבים להרחיב מעבר לכך.

הירוקים קרובים לצרף את המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן ומתמקדים גם בחלוץ, אך כל העת בודקים לגבי שחקן זר בעמדות ההגנה. העדיפות של הירוקים היא לצרף מגן שמאלי אך נבדקים גם שמות של בלמים זרים כשדוס סנטוס הוא אחד מהם. כעת בצוות המקצועי יצטרכו להכריע האם משנים קונספט ומצרפים את הבלם עליו נעשו בדיקות או שמא נשארים עם הרצון לצרף מגן שמאלי זר.

שחקן אייבר לשעבר מאורו דוס סנטוס מול שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
85 הופעות בלה ליגה. דוס סנטוס מול בנזמה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

קבוצתו האחרונה של הבלם שיחגוג את יום הולדתו ה-33 בחודש הבא הייתה רג'סטאן יונייטד מהליגה ההודית. לפני כן בילה זמן קצר בגודוי קרוס במולדתו, בטנריפה מליגת המשנה בספרד ובאלבירקס ניאיגטה היפנית, וקודם לכן כאמור שיחק בספרד במדי לגאנס, אייבר, אלמריה ומורסיה. אלו היו הקבוצות הראשונות של דוס סנטוס מאז עזב את באנפילד לכדורגל האירופי לפני עשר שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully