וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא: "רוצה לשחק במכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 10:41

המגן אמור להגיע ארצה אחרי שיסיים את חלקו בנבחרת, אך הודה בשיחה עם כתבים שבדים לבקשת וואלה! ספורט: "הרבה קבוצות מתעניינות, אבל חיפה הכי רצינית". יחתום בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות מכיוון שסבל בעבר מקריש דם בריאה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

דניאל סונדגרן צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא ולעבור בדיקות רפואיות במכבי חיפה, כך על פי גורמים בסלוניקי המיודדים עם השחקן. לפי אותם גורמים, המגן הימני קיבל החלטה עקרונית לחתום בחיפה כאשר המגעים מדברים על חוזה לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת או חתימה לשתי עונות מלכתחילה.

בעקבות הפרסום הנ"ל ולבקשת וואלה! ספורט, כתבים שבדים שמסקרים את הנבחרת השבדית, שוחחו היום עם המגן והוא אישר בפניהם את הפרטים: "הרבה מועדונים התעניינו בי, אבל הקבוצה שהראתה הכי הרבה רצינות זו הקבוצה הישראלית מכבי חיפה. זה כרגע זה המועדון שאני הכי רוצה להיות בו, זה מועדון נהדר ועיר נהדרת. בקרוב נראה מה יהיה".

דניאל סונדגרן, כדורגלן שבדי. Nils Petter Nilsson, GettyImages
מסתמן שבקרוב נראה אותו בכרמל. סונדגרן/GettyImages, Nils Petter Nilsson

השבדי נמצא עם נבחרתו וצפוי להיכלל בסגל לדרבי הסקנדינבי נגד נורבגיה ביום ראשון, כך שרק לאחריו צפוי להגיע לישראל. בחיפה רוצים להחתים את השחקן, אבל בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות שיעבור וזאת בשל העבר הרפואי שלו שכולל קריש דם בריאה.

השחקן סיים את חוזהו באריס סלוניקי ואמור לשמש כמחליפו של מיקאל אלפונס שעזב את המועדון. מי שיתחרה איתו על המקום הוא ינון אליהו, שעבר לירוקים ממכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully