וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 השעות החשובות בקריירה: גורבנקו מוכנה לאליפות העולם

17.6.2022 / 22:30

השחינית הבכירה תקווה להשיג מדליה באליפות שנערכת בבודפשט. חירותי ינסה לעלות שלב ופרנקל עשוי להכריע את גורל מקצה השליחים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

כוכבת השחייה הישראלית, אנסטסיה גורבנקו, משחיזה את סכיניה לקראת 48 השעות החשובות ביותר בקריירה שלה עד היום. מחר (שבת) נפתחת אליפות העולם בבודפשט וגורבנקו תשחה במוקדמות 200 מעורב אישי ולא תהיה לה בעיה לעבור שלב. היא מדורגת 8/9 ולחצי הגמר עולות 16.

תחילת המבחן של אנסטסיה תגיע במוצאי שבת. היא תנסה לעשות את מה שלא הצליח לה באולימפיאדת טוקיו 2021 וזה לעלות לגמר במשחה לו אני קורא "משחה הדגל" שלה.

אם היא תעלה, ואני משוכנע שהיא תעשה זאת, מרכז ההתעניינות שלנו יעבור לראשון בערב - משחה הגמר. לדעתי, גורנבקו יכולה לתפוס מקום בין השלישי לשישי. הבנות מאוד קרובות אחת לשנייה והכל יכול לקרות. באותו המשחה, 200 מעורב לנשים, נמצאת לאה פולונסקי על סף 16 הראשונות ועם שיא אישי היא יכולה לעבור שלב.

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. Francois Nel, GettyImages
תצליח במשחה הדגל? גורבנקו/GettyImages, Francois Nel

הבנים ישחו מחר במשחים האישיים. ב-50 מטר פרפר למירון חירותי יש סיכוי לעבור שלב, בר סולוביצ'יק ינסה לשפר את שיאו הישראלי אך הוא ללא כל סיכוי לעבור לגמר. רון פולונסקי ישחה ב-400 מעורב אישי וינסה לשפר את שיאו האישי, וכריס פיצויי שישחה 100 מטרה חזרה ינסה לשפר את השיא הישראלי ששייך לו ואולי להשתחל לחצי הגמר. 17 שחיינים ירדו את גבול הדקה, וכריס, עם שיא של 1:00.37, עדיין רחוק.

שתי קבוצות שליחים ישחו מחר ב-4 כפול 100 חופשי. אם תומר פרנקל יקפוץ ראשון בשליחים גברים, ייתכן מאוד שהוא ישפר את השיא הישראלי ב-100 מטר חופשי שמחזיר מאז 2009. הבכירה וסביבתה נראים נהדר וממש מזמינים מאבקים מעניינים ותוצאות מהירות. דונה ארנה הינו מתקן של שתי בריכות 50 מטר שרק קיד ענק מפריד ביניהן - מתקן מדהים.

עוד בוואלה!

בתקווה שלא רק גורבנקו: הישראלים יפתיעו באליפות העולם בשחייה?

לכתבה המלאה
ד"ר בוקי צ'יש. באדיבות המצולם,
אליפות העולם בפתח. ד"ר בוקי צ'יש/באדיבות המצולם

ד"ר בוקי צ'יש הוא פרשן שחייה בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully