וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין אליפות: אלבה ברלין של זוסמן ובלאט הובסה ע"י באיירן מינכן

הצהובים היו יכולים להבטיח אליפות לעיני הקהל הביתי, אך הבווארים ניצחו 60:90 וצימקו ל-2:1 בסדרת הגמר בגרמניה. 4 לבלאט, 2 לזוסמן

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 69:71/ספורט1

בעוד הפועל חולון כבר סיימה לחגוג את זכייתה באליפות, ברחבי אירופה סדרות גמר הפלייאוף עדיין בעיצומן. הערב (שישי) אלבה ברלין הייתה יכולה להבטיח זכייה באליפות גרמניה, אך הובסה 90:60 בידי באיירן מינכן וכעת הסדרה עומדת על 1:2 לצהובים כאשר המשחק הרביעי בסדרת הטוב מחמישה תיערך בבוואריה.

אחרי ניצחונות בשני המשחקים הראשונים בסדרה, אלבה רצתה לחגוג לעיני הקהל הביתי, אך הבווארים הבהירו מהר מאוד כי את העונה הם לא יסיימו בסוויפ. האדומים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ועוד לפני ההפסקה האורחת כבר עלתה ליתרון של 22 נקודות. ההפרש רק צמח במחצית השנייה, ולמארחת לא היה סיכוי ממשי לחזור למגרש ולרשום קאמבק.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
החגיגות נדחו. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

תמיר בלאט ויובל זוסמן, שמחפשים אליפות בעונתם הראשונה כליגיונרים, לא הצליחו לבלוט בערב החלש של קבוצתם. הרכז קלע ארבע נקודות ב-16 דקות, אך נקודת האור הייתה שהוא היה חתום על כמעט מחצית מהאסיסטים של הקבוצה - שישה מתוך 14. חברו שיחק 18 והסתפק בשתי נקודות. אצל המנצחת בלט אקס מכבי תל אביב דשון תומאס עם 19, כאשר גם ניק ויילר באב קלע 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully