וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלטקסה חתם באוסטריה וינה: "עושה את הצעד הגדול הבא בקריירה"

17.6.2022 / 15:26

הבלם שסיים את חוזהו במכבי תל אביב הוצג בקבוצתו החדשה: "אני מאושר להגיע לכאן, זה מועדון גדול שאיתו אני רוצה להצליח בכל המסגרות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

מתן בלטקסה הגיע מוקדם יותר השבוע לאוסטריה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וסיכם באוסטריה וינה לשלוש השנים הבאות, כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, אבל רק היום (שישי) הגיעה ההודעה הרשמית ממועדון הפאר האוסטרי והשחקן שסיים את חוזהו במכבי תל אביב הפך ללגיונר.

אוסטריה וינה עקבה אחריו זמן רב והתרשמה ממנו מאוד, ועל כן גם הסכימה להחתימו לשלוש שנים בחוזה המוערך בכ-230 אלף יורו נטו לעונה, עסקה שהושלמה באמצעות סוכנו רונן קצב. בלטקסה מיועד לשחק באוסטריה וינה כבלם, ולא כמגן שמאלי כפי שלעתים שיחק במכבי תל אביב.

מתן בלטקסה חותם באוסטריה וינה. אתר רשמי,
צעד גדול. בלטקסה, נציגיו ואנשי אוסטריה וינה/אתר רשמי

בלטקסה, שיקווה להעפיל עם אוסטריה וינה לשלב הבתים של הליגה האירופית ובוודאי שירצה להתחרות איתה על כל התארים באוסטריה, אמר לאתר הרשמי של המועדון במעמד החתימה: "אני מאושר לעבור לאוסטריה, למועדון גדול כאן, ואני כבר מחכה לעשות את הצעד הגדול הבא בקריירה שלי. אני רוצה להתמודד על המועדון בכל שלוש המסגרות - בליגה, בגביע ובאירופה, וכמובן מעל הכל לעזור בצורה הכי טובה שאני יכול ולהיות חלק חשוב מהקבוצה".

בלטקסה, שלמכבי תל אביב הגיע מהפועל פתח תקוה בקיץ 2017 ומהצהובים הוא יצא להשאלות בהפועל עכו ובבני יהודה עד שחזר לקרית שלום ב-2019/20, זכה לשבחים גם מהמנהל המקצועי החדש שלו בווינה, מנואל אורטלכנר: "הוא היה טוב מאוד במכבי תל אביב וצבר ניסיון בינלאומי. הוא שמאלי שיכול לעזור לנו בכל עמדות ההגנה ואנחנו מצפים לראות ממנו את התכונות החזקות שלו, תיקולים ויציאות קדימה שתמיד מייצרות סכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully