וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלות מס ואתגר מקצועי: רומא חולמת על כריסטיאנו רונאלדו

דיווח באיטליה: השיטה המתוכננת של טן האח לא מתאימה ל-CR7, שלא מן הנמנע שיעדיף לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ויענה להצעה ממוריניו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

ז'וזה מוריניו ממשיך להפעיל מכבש לחצים על כריסטיאנו רונאלדו במטרה לראות אותו ברומא בעונה הבאה. בעבר כבר פורסם על כך ש"המיוחד שוחח עם רונאלדו והציע לו להצטרף לרומא", אבל גם הבוקר (שישי) דווח ב"לה רפובליקה" שהאפשרות לפיה CR7 ינחת בבירת איטליה בהחלט ריאלית, בתנאי שמאמנו החדש במנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, יעדיף לשחררו.

"כריסטיאנו רונאלדו לא כל כך מתאים לשיטה של טן האח והוא עשוי לחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה", נכתב הבוקר בארץ המגף. הפורטוגלי בן ה-37 חתום עד קיץ 2023 בתיאטרון החלומות ובחוזהו גם אופציה לעונה נוספת, אבל בנסיבות הקיימות ייתכן שהצדדים ייפרדו חרף העובדה שכריסטיאנו רונאלדו הבקיע העונה 18 שערי פרמיירליג ו-6 נוספים בליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו עם ז'וזה מוריניו בשנת 2012. GettyImages
כמעט עשור מאז שהם היו יחד. מוריניו ורונאלדו/GettyImages

מוריניו, שכמובן היה מאמנו של CR7 בריאל מדריד, הצהיר בכוונתו להישאר במועדון גם בעונה הבאה על אף הצעת מפתות שהוגשו לו. עם רומא זכה מוריניו בחודש שעבר בקונפרנס ליג והקבוצה אמנם תתמודד בעונה הבאה רק בליגה האירופית, אבל כמו שקרה בקבוצות רבות בהיסטוריה שלו, "המיוחד" מקווה שהעונה השנייה שלו בג'אלורוסי תסתיים בהישג משמעותי הרבה יותר.

אשר לכריסטיאנו רונאלדו, ספק גדול אם תהיה קבוצה שתוכל לעמוד בשכרו המוערך בכ-30 מיליון יורו לעונה. גם רומא לא תשלם לו את מלוא הסכום, אבל על פי הדיווח היתרון של הג'אלורוסי על פני מועדונים אחרים הוא נושא הקלות המס שיש לתושבים זרים באיטליה - כך שאמנם הקיצוץ בשכרו יהיה מאסיבי, אבל הוא יזכה לאתגר מקצועי וגם למשכורת עתק שספק אם מועדון אחר יוכל להציע לו.

ולמרות כל האמור לעיל, בדיווח גם נכתב שהבעיות הכלכליות שהן סובלת רומא עלולות להקשות על היתכנות העסקה ועל כן גם הוזכרה אופציית החזרה לספורטינג ליסבון, המועדון ממנו יצא כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד בצעירותו - ושישחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully