וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האליפות הכי גדולה של קרי? הפרשנים יודעים: "זו החותמת שהוא היה צריך"

הקלע הטוב בהיסטוריה סחף את גולדן סטייט לאליפות, ריצ'רד ג'פרסון קובע: "זה כמו האליפות של לברון בקליבלנד". גם איי סמית' מהלל

בגיל 34, אחרי שנתיים קשות, סטף קרי קיבל הבוקר (שישי) את החותמת הסופית להיותו אחד מעשרת השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA. הצלף הטוב בהיסטוריה הצעיד את גולדן סטייט לאליפות שביעית בתולדותיה, זכה בטבעת רביעית, וסוף סוף הוכתר ל-MVP של הגמר, לראשונה בקריירה, אחרי שהיה הכוכב הבלתי מעורער של הסדרה.

הפרשנים בארצות הברית משוכנעים שהאליפות הזו היא חותמת היסטורית עבור קרי. "בגיל 34, עם הופעה כזאת בגמר, עם משחק אגדי במשחק 5, עם מספרים לא נורמלים, אין ספק שזאת האליפות הכי גדולה של קרי", אמר סטיבן איי סמית'. "בוסטון הייתה אמורה להיות מצ' אפ בעייתי מאוד לגולדן סטייט, וזה לא קרה אך ורק בזכות קרי. אנדרו וויגינס הוא הגיבור הלא צפוי, אבל כולנו יודעים שקרי הוא ה-MVP של הגמר".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Elsa, GettyImages
שחקן היסטורי, עם גמר היסטורי. קרי/GettyImages, Elsa

לדבריו של איי סמית', "קרי עשה את זה מול שחקני הגנה מעולים, מול קבוצה גבוהה ואתלטית מאוד, קרי היה פשוט מדהים. קליי התקשה בחלק מהמשחקים, ג'ורדן פול לא מצא את עצמו, דריימונד גרין לא היה מספיק מרוכז, אבל סטף הביא אותם לנקודה הזאת. האליפות הראשונה שלו ב-2015 הייתה מרשימה, אבל אי אפשר לשכוח את העובדה שקווין לאב נפצע לפני הגמר, וקיירי אירווינג נפצע במשחק 1. השחקן השני הכי טוב בקליבלנד בסדרה הזאת היה פאקינג מתיו דלבדובה. אז כן, זאת האליפות הכי גדולה של קרי".

ריצ'רד ג'פרסון תמך בדעה של איי סמית', ואמר: "ברור שזאת האליפות הכי משמעותית של קרי. הוא היה השחקן השני הכי טוב בשתיים משלוש האליפויות האלה, ובראשונה הוא שיחק טוב, אבל הקבוצה הייתה הרבה יותר שלמה. לכל שחקן גדול באמת יש את האליפות שרשומה על שמו. ללברון יש את האליפות עם קליבלנד, שאף אחד לא יכול לקחת ממנו לעולם. אף אחד לא יכול לומר שזה דומה לאליפויות שזכה עם מיאמי. זאת האליפות שלו, וזה יישאר כך לנצח. עכשיו יש אחת כזאת גם לקרי. הוא הוביל את הווריירס לטבעת למרות שדריימונד התקשה, למרות שקליי עדיין לא חזר לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully