וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' ועוזריו נחתו בישראל, ייפגש עם יצחקי לקידום הרכש

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 22:00

המאמן החדש - ישן של מכבי תל אביב הגיע ארצה לקראת פתיחת האימונים ביום שני. הסרבי, יחד עם המנהל המקצועי, יתחיל לקדם את הנושאים הפתוחים בסגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

אחרי שמינויו לשנתיים הפך לרשמי ביום ראשון, מאמנה החדש - ישן של מכבי תל אביב ולאדן איביץ' נחת הערב (שישי) בישראל מלווה בארבעת עוזריו לקראת פתיחת האימונים ביום שני. הסרבי התקבל בחום על ידי רבים שפגשו אותו בנתב"ג עם הגעתו בטיסה מיוון והוא צפוי להיפגש כבר מחר עם המנהל המקצועי ברק יצחקי כדי להתחיל לקדם את הנושאים שעדיין פתוחים בנוגע לקבוצה. המאמן צפוי להיות מוצג השבוע הבא במסיבת עיתונאים חגיגית.

הדגש במכבי תל אביב הוא כמובן על אזור הבלמים, ובמכבי תל אביב כבר הגישו הצעות לשלושה בלמים זרים במטרה לסגור עם אחד מהם. הרצון הוא לסיים את הסאגה הזו עד היציאה למחנה האימונים בהולנד ב-27 בחודש, בעוד עשרה ימים בדיוק.

ניר ביטון שחקן סלטיק. Lukas Schulze, GettyImages
צפוי לקבל הצעה ממכבי תל אביב. ניר ביטון/GettyImages, Lukas Schulze

בנוסף, במכבי תל אביב צפויים להגיש הצעה כספית לניר ביטון. אוראל דגני שהוצע לקבוצה לא נמצא בתכניות ומבין הישראלים נראה שלביטון יש עדיפות, כך שאם הוא יקבל את המספרים שתציע לו מכבי תל אביב, הוא יהיה בקבוצה. באשר לאלי דסה, המגן הימני נחוש לסגור באירופה ורק אם הזמן ידחוק בו והוא לא ימצא קבוצה שתתאים לו, עשויה מכבי תל אביב לבוא מבחינתו בחשבון.

איביץ' וצוותו אמנם יהיו, אבל ביום שני לא כל שחקני הקבוצה יתייצבו לאימונים. מי שהיה בנבחרות כמו ג'ורג'ה יובאנוביץ', ברנדלי קובאס ושחקנים מנבחרות ישראל, יקבלו עוד כמה ימי מנוחה. אוסקר גלוך, דור תורג'מן ואוראל באיה שנמצאים עם נבחרת הנוער ייעדרו אף הם ולאיביץ' תהיה הזדמנות להכיר אותם בהמשך. באימונים יהיו שחקנים שחוזרים מהשאלה כמו גיא מזרחי, נדב נידם ובר כהן שבהמשך יוחלט אם הם נשארים בקבוצה או שמושאלים לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully