וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: וירטוס בולוניה ניצחה 78:84 את מילאנו וכפתה משחק 6

האורחת השלימה קאמבק אדיר ועלתה ליתרון ראשון ברבע האחרון, אבל האלופה המכהנת יצאה מההלם וצימקה ל-3:2 בסדרת הגמר בה איבדה את יתרון הביתיות. דאבל-דאבל נפלא לג'ייטה

תקציר גמר היורוקאפ - וירטוס בולוניה מנצחת את בורסהספור/ספורט1

שנה אחרי שסדרת הגמר הסתיימה בסוויפ של וירטוס בולוניה על אולימפיה מילאנו, הערב (חמישי) האלופה המכהנת סירבה להרים ידיים, ניצחה בביתה 78:84, צימקה ל-3:2 וכפתה משחק שישי לכל הפחות בקרב על אליפות איטליה.

מילאנו רדפה אחרי בולוניה במשך שלושה רבעים, פיגרה בתחילת הרבע השני ב-14 נקודות ולמעשה עלתה ליתרון ראשון במשחק רק ברבע הרביעי. אחרי שהרבע הראשון הסתיים ב-12:25 משכנע לזכות וירטוס, הצליחו שחקניו של אטורה מסינה לרשום ריצת 0:10 ברבע השני וכך להוריד את הפיגור מ-14 נקודות לכדי ארבע בלבד. למחצית ירדו הצדדים בתוצאה 39:42 לזכות המקומיים.

שחקן וירטוס בולוניה טוקו שנגליה. הטוויטר של וירטוס בולוניה, אתר רשמי
בולוניה לא אמרה נואש. שנגליה/אתר רשמי, הטוויטר של וירטוס בולוניה

הרבע השלישי נפתח במומנטום של בולוניה, שמנעה מהאורחים לקלוע, כבר שבה ליתרון של 11 נקודות בזכות ריצת 0:8 ולאחר מכן גם הגדילה את היתרון ל-41:54, אבל האורחים שוב יצאו לריצה נפלאה שהורידה את ההפרש ל-62:58 בלבד בסיום הרבע השלישי.

החבורה של מסינה, כאמור, עלתה ליתרון ראשון ברבע הרביעי והמכריע בזכות ריצת 0:6 שקבעה 62:64, אלא שדווקא מרגע זה ואילך הייתה זו האלופה המכהנת באיטליה, ואלופת היורוקאפ הטרייה כידוע, ששבה להוביל ושמרה על היתרון עד לסיום כדי לצמק ל-3:2 ולכפות לכל הפחות ממשחק שישי - שכמובן שאם תנצח בו, היא תעביר את ההכרעה לאולמה הביתי.

ניקולו מלי, סרחיו רודריגס וקייל היינס עם 20, 18 ו-15 נקודות בהתאמה הובילו את מילאנו, אבל זה לא הספיק בשביל לזכות הערב באליפות ה-29 בתולדות הקבוצה והראשונה מאז 2017/18, כי מנגד הצטיינו מוחמדו ג'ייטה עם 17 נקודות (8 מ-8 מהשדה) ו-13 ריבאונדים וטוקו שנגליה שקלע 15 נקודות. מרקו בלינלי הוסיף 11 נקודות ו-8 קלעו דניאל האקט ומילוש תאודוסיץ'.

וירטוס בולוניה סיימה את העונה הסדירה בארץ המגף במקום הראשון בטבלה, הקדימה את מילאנו בשני ניצחונות, ועל כן היא זו שנהנתה מיתרון הביתיות בסדרת הגמר, אלא שמילאנו ניצחה במשחק הראשון בבולוניה ועברה בהצלחה גם את משחקים 3 ו-4 בסדרה אותם אירחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully