וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולבואנה נשאר, אולימפיאקוס תצרף שלושה שחקנים עד המשחק בחיפה

הקשר הצרפתי חתם על הארכת חוזה וצפוי לשחק נגד הירוקים במוקדמות האלופות, היוונים גם מקווים להתחזק בהקדם כתוצאה מההגרלה המאכזבת מבחינתם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

"המאסטרו נשאר": אולימפיאקוס פיראוס, יריבת מכבי חיפה בחודש הבא בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, בישרה הערב (חמישי) על הארכת חוזהו של הקשר הצרפתי מתיו ולבואנה שיחגוג בחודש ספטמבר את יום הולדתו ה-38. ההודעה מגיעה יממה אחרי שגם כוכב נוסף של הקבוצה, יוסוף אל עראבי, חתם לשנתיים נוספות.

אחרי השארת שניים מהשחקנים המשמעותיים בקבוצה, בתקשורת היוונית פורסם שבמועדון התאכזבו לקבל את מכבי חיפה והגדירו את אלופת ישראל כ"אחת היריבות היחידות שלא יהיה לנו קל לעבור. זה חוסר מזל". עוד נכתב, ליתר דיוק, ש"היו שש יריבות נוחות יותר ממכבי חיפה מתוך 10 הקבוצות הלא מדורגות".

בעונה שעברה אולימפיאקוס הודחה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות על ידי לודוגורץ ובמועדון חוששים להישאר מחוץ למפעל היוקרתי של אופ"א גם בעונה הבאה. יתרה מכך, דווח שהדחה נוספת מליגת האלופות תוביל לסיום דרכו של המאמן פדרו מרטינס, שמצדו לוחץ על ראשי המועדון להשלים את בניית הסגל במהרה - גם לאור ההגרלה הלא פשוטה מול מכבי חיפה.

מרטינס דוחף להשלמת שלוש רכישות מהירות לקראת צמד המשחקים נגד מכבי חיפה (המפגש הראשון בחיפה ב-19/20 ביולי) ומקווה שהקבוצה אכן תצליח להנחית במהרה מגן ימני, שחקן כנף וחלוץ. "אולימפיאקוס אישרה שהכוונה היא להתחזק בשלושה שחקנים עד המשחק נגד מכבי חיפה, רק נותר לדעת מי יהיו השחקנים", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully