וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לארץ? הפועל תל אביב מנסה לצרף את סינטאיהו סלליך

16.6.2022 / 18:58

האדומים מקווים לצרף את קשר גנצ'לרבירלי מליגת המשנה בטורקיה, שחוזהו בטורקיה יסתיים בקיץ הבא. גורם במועדון על אליאס: "ישוחרר רק תמורת 800 אלף יורו". דור אלו יחתום עד השבוע הבא, האוהדים מחו מחוץ למתחם האימונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

הפועל תל אביב צירפה בשבוע האחרון את קייס גאנם, הישאם לאיוס, גודפריד רומארטו וסטפן מרינוביץ' שיעמוד בין הקורות בעונה הבאה, אבל כעת נודע כי במועדון מקווים מאוד לצרף גם את הקשר סינטאיהו סלליך, שחקן בגנצ'לרבירלי מליגת המשנה הטורקית שחוזהו בקבוצה מסתיים בשנה הבאה.

סלליך חתם בקיץ הקודם בגנצ'לרבירלי ובמדיה רשם 22 הופעות וכבש שער אחד בליגת המשנה. הקשר, שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה, כיכב במועדון הירוק בין השנים 2017 ל-2020. באוגוסט 2020 הוא חתם לעונה בהפועל באר שבע, ממנה יצא לטורקיה. גנצ'לרבירלי היתה התחנה השנייה באירופה של סלליך, שבין 2014 ל-2017 שיחק במאריבור הסלובנית.

סינטאיהו סלליך שחקן גנצ'לרבירלי. גנצ'לרבירלי, אתר רשמי
ישוב ארצה למדים האדומים של הפועל תל אביב? סלליך/אתר רשמי, גנצ'לרבירלי

בנוסף לסלליך שבקבוצה מנסים לצרף, שחקן שצפוי להצטרף למועדון הוא דור אלו. מרבית הפרטים מול המגן כבר סוכמו ובמועדון מעריכים שעד השבוע הבא הוא יחתום ויתאחד עם קובי רפואה שאימן אותו בעבר במכבי פתח תקוה ובעירוני קרית שמונה.

מנגד, הפועל תל אביב מתעקשת על סעיף השחרור בגובה 800 אלף יורו עבור שי אליאס ולא מוכנה למכור אותו בפחות. הפועל באר שבע הציעה מיליון שקל וחצי תמורתו, אולם גורם בהפועל תל אביב הבהיר: "יורו אחד פחות מ-800 אלף יורו ולא נשחרר את אליאס".

ועוד בהפועל תל אביב, הערב ערכו האוהדים מחאה מחוץ למתחם האימונים בוולפסון. ארגון האוהדים "אולטראס הפועל" ערך מחאה בסגנון של מסיבת עיתונאים, שבה כביכול נחשפו פרטים על מכירת הפועל תל אביב. האוהדים גם חילקו מנשר שמכיל את דרישות הבעלים, לטענתם בהתאם לבדיקה שהם ערכו עם עורך הדין רועי רוזן. בעלי המועדון הוזמנו לאירוע, אבל כמובן שלא התייצבו.

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב מתגאים: "הבאנו שוער ברמה של הרוש וקליימן בחצי מחיר"

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. אוהדי הפועל תל אביב, אתר רשמי
אוהדי הפועל תל אביב/אתר רשמי, אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב. אוהדי הפועל תל אביב, אתר רשמי
אוהדי הפועל תל אביב/אתר רשמי, אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב. אוהדי הפועל תל אביב, אתר רשמי
אוהדי הפועל תל אביב/אתר רשמי, אוהדי הפועל תל אביב

מדובר במחאה שמטרתה להלחיץ את הבעלים, לקדם את חרם המנויים ובתקווה שבסופו של דבר יימכר המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully