וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מתגאים: "הבאנו שוער ברמה של הרוש וקליימן בחצי מחיר"

16.6.2022 / 6:25

האדומים מרוצים מצירופו של סטפן מרינוביץ', ומחכים לדור אלו שצפוי לחתום בקרוב. במועדון מקווים למכור את ליידנר בקיץ הנוכחי

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב מרוצה מאוד מהחתמתו של סטפן מרינוביץ'. במועדון אמרו על צירופו של השוער הניו זילנדי ששיחק בעונה שעברה בהפועל נוף הגליל: "הבאנו שוער לא פחות טוב מישראלים שהתעניינו בהם כמו אריאל הרוש ובוריס קליימן, אבל בערך בחצי מהעלויות שהם דרשו".

במועדון הוסיפו והסבירו ש"לא הפסדנו מקום של זר, כי מלכתחילה המטרה הייתה להיות עם חמישה זרים, אז עכשיו נהיה עם שישה ויהיה בסדר. הלוואי שיהיו לנו ארבעה זרים טובים, אנחנו יודעים כמה זה יכול לשדרג אותנו". עוד לפני שמרינוביץ' חתם נעשה ניסיון אחרון לצרף את רובי לבקוביץ', אבל הפועל חדרה שוב סירבה.

סטפן מרינוביץ', שוער הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
בהפועל תל אביב בטוחים שעלו על מציאה. מרינוביץ'/אודי ציטיאט

לאדומים למעשה לא הייתה יותר מדי ברירה. אריאל הרוש דרש מהם חוזה לשנתיים בסך של 150 אלף דולר נטו לעונה, בוריס קליימן דרש חוזה לעונה אחת כ-180, ארנסטס שטקוס דרש העלאה משכרו בעונה הקודמת ואילו חדרה לא שחררה את רובי לבקוביץ'. מרינוביץ' חתם תמורת כ-110 אלף יורו לעונה, אך המיסוי עליו נמוך יותר בשל היותו זר.

למרינוביץ' יש רקורד מוכח, אבל הדעות בנוף הגליל לגביו היו חלוקות. מצד אחד הוא הוגדר כמקצוען, אך מנגד כאישיות לא פשוטה ואחד שמרגיש שישראל "קטנה עליו".

מי שאמור להצטרף רשמית היום הוא דור אלו, שיחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויתמודד עם בן ביטון על דקות בעמדת המגן הימני. עומר בוקסנבוים וקובי רפואה ממשיכים לבדוק שחקנים בעמדות הבלם, החלוץ ובכנף, כאשר בהנהלה לא מסתירים את הרצון למכור את דורון ליידנר עוד הקיץ, בתקווה לקבל סכום שיאזן את התקציב.

עוד בוואלה!

סטפן מרינוביץ' חתם לעונה אחת בהפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מוכנים להתגמש במחיר. מרקו ינקוביץ'/אודי ציטיאט

מרקו ינקוביץ' קיבל הצעות מפולין ויוון, אבל נציגיו הבהירו כי כרגע הם מתקשים להאמין שתימצא הקבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו בגובה של 150 אלף יורו. בהפועל תל אביב הסבירו שיהיו מוכנים להתפשר אם תגיע הצעה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully