וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר הגיעו לביתו של אורן חסון, מכתב נשלח ליו"ר הבקרה

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 22:51

עשרות הגיעו אל ביתו של יו"ר ההתאחדות במטרה להפגין על "האדישות" בכל הנוגע להתנהלות, במקביל ארגוני האוהדים התאחדו ופנו ליו"ר סייג במטרה להקשות על העברת התקציב לעונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

המאבק של אוהדי בית"ר ירושלים בבעלים משה חוגג עולה מדרגה. הערב (חמישי) הגיעו עשרות לביתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, כדי להביע את מחאתם על אדישות ההתתאחדות, כך לטענתם, בכל הנוגע להתנהלות המועדון וסירובו של הבעלים להעבירו לידיים חדשות.

עוד לפני שהגיעו אל ביתו של חסון, ארגוני האוהדים שיגרו הערב מכתב ליו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג, ובו הודיעו על כוונתם לבצע חרם מנויים וכרטיסים מוחלט כל עוד חוגג יעמוד בראש המועדון.

"ככל שמר משה חוגג, מי שחשוד בעבירות מין והונאה, ומי שמצבו הכספי הנוכחי לוט בערפל, ימשיך לשמש בתור הבעלים של קבוצתנו אהובתנו בית"ר ירושלים - אנו נמנע באופן גורף מרכישת מנויים וכרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה", כתבו ארגוני האוהדים "לה פמיליה" ו"שער האריות", בתמיכתם של עמודים רבים של אוהדי בית"ר ירושלים ברשתות החברתיות.

seperator
אוהדי בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
המחאה עולה מדרגה. אוהדי בית"ר ירושלים/אודי ציטיאט

מטרת האוהדים היא כמובן להקשות על חוגג ולמנוע את אישור התקציב של בית"ר ירושלים לעונה הבאה, מהלך שאמנם עלול להסתיים בהורדת הקבוצה ליגה, אך צפוי לזרז את חוגג להעביר את הבעלות - אחרת גם הליך פירוק בהחלט אפשרי.

"לאור הפרקטיקה הידועה בה נוהגת הבקרה, לאשר תקציבים של קבוצות בליגת העל גם על-סמך ההכנסה הצפויה ממכירת כרטיסים ומנויים, אנו סבורים כי מדובר במידע בעל רך רב עבורך, שבאחריותנו להביא לידיעתך", נכתב בנוסף בפנייה ליו"ר הבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully