וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האוהדים נפלה למלכודת של חוגג. מכבי פ"ת תישאר על חשבון בית"ר?

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 8:54

בעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים לא מבינים שהם בסך הכל כלי למשוך זמן, מה שגם נותן שקט לקברניטי ההתאחדות והבקרה שלא להתערב ולקחת אחריות על מחדליהם. זה ייגמר באלי טביב או פירוק. הקבוצה של אבי לוזון ממתינה להתפתחויות

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

בעוד יוסי אבוקסיס היה רוצה לסגור מחנה אימונים ולצרף שחקנים לסגל, בבית"ר ירושלים נעים על הקו שבין הישרדות בתקציב מינימום לפירוק. משה חוגג משחק עם הקלפים עד הרגע האחרון, עמותת האוהדים נופלת למלכודת וכרגע לא נראית תקוה לשינוי באופק, להיפך, העמותה היא כרגע השכפ"ץ של חוגג בכל האירוע, והוא ימשוך איתה את הזמן כל עוד יוכל.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מושך זמן. חוגג/ברני ארדוב

חוגג יקבל בימים הקרובים טיוטה נגדית מהעמותה עם כל הסייגים והדרישות הדי הזויות שנשלחו על ידי יצחק יונגר. ללא קשר, לעמותת האוהדים אין שום יכולת לגייס כספים בכדי לשמש כבעלי המועדון ואף לא כבעלי זכויות ניהול, כאשר על אף השיחות השונות עם אנשי עסקים, אפילו אחד מהם לא העביר עדיין כספים לעמותה או ביטחונות, כך שחשבון העמותה עומד על סכום זעום של לא יותר מ-200 אלף שקל והאוהדים שאינם מתגייסים לאורך החודשים רק מתרחקים ומתנערים מהעמותה.

הסיפור הוא פשוט- המהלך אליו נשאבה העמותה עם חוגג עושה שירות לבעלים בדחיית הקץ, המחאות והפירוק הבלתי נמנע ונותנת לו להרוויח זמן יקר, מה שמתאים לו וגם לקברניטי הענף, שמבחינתם אין בעיה שהסטטוס קוו הנוכחי של הקיפאון יימשך. בקרת התקציבים שלחה לבית"ר אמנם מכתב כי עליה לספק הבהרות עד ה-30 ביוני, אך אם זה יימרח לאחר מכן גם עד ל-30 ביולי, בית"ר לא תעבור בקרה ותרד ליגה. בהתאחדות לכדורגל מבהירים כי המצב סבוך והם מוגבלים, אך בתוך כל זאת ישנו כל מפגש של אינטרסים שגורם לכך שלא מעט גורמים מעדיפים שלא להתערב ולהשאיר את בית"ר לגסוס.

עוד בוואלה!

משה חוגג דורש מהעמותה: 15 מיליון שקל, ועוד 18 מיליון על חובות

לכתבה המלאה
אבי לוזון יו"ר מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
ירוויח מההפקר? לוזון/אודי ציטיאט

למשל? מכבי פתח תקוה ירדה ליגה מחזור לסיום העונה. במשחקה הביתי האחרון הדגישה הנהלת המועדון בפני השחקנים את חשיבות הניצחון במשחק האחרון והרצון לסיים במקום ה-13 , כאשר לשחקנים נאמר: "עם הבלאגן בבית"ר יש סיכוי שהם לא יישארו בליגה". זה לא מקרי, אם בית"ר לא תעבור בקרה עד ה-30 ליולי, אבי לוזון ינסה, ובצדק, לכפות על הנהלת ההתאחדות לעמוד בתקנון ולא לסייע לבית"ר למצוא פתרונות של הרגע האחרון. וכשאבי לוזון רוצה להפעיל אנשים ולמשוך בחוטים, הוא יודע.

לוזון יעשה בצדק כי הוא דואג לביתו, אך כל הגורמים הרלוונטים בהתאחדות ובבקרת התקציבים חוטאים לתפקידם כאשר הם נותנים לפארסה הזאת להמשיך להתנהל, במיוחד לאחר שנתיים בהן חוגג יצר גירעון של מעל 30 מיליון שקל תחת הבקרה התקציבית שלא מעניין אף אחד- לא לוקחים אחריות, לא מפעילים סנקציות ולא מחפשים פתרונות. כשמעגל האינטרסים מדבר קהל כל כך גדול, זכיין השידור והטוטו להם בית"ר אטרקטיבית כבר הרבה פחות מעניינים.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
קאמבק או פירוק. טביב/שלומי גבאי

ויש עוד פתרון אחד, שכנראה הוא הכי ריאלי פרט לפירוק. הבן אדם היחיד שייקח את הקבוצה במצבה הוא אלי טביב, הוא יעשה זאת אם חוגג יעביר את הקבוצה ללא תמורה ולאחר בדיקת נאותות. מה הסיכוי שזה יקרה? כרגע חוגג מתקשה לשמוע את השם של טביב, אך בסיטואציה הנוכחית זה הסיכוי היחיד שלו לצאת עם איזשהו כבוד שלא זרק את בית"ר לפירוק. העמדת קבוצה בתקציב מינימום? גם במקרה כזה חוגג צריך להביא לפחות 10 מיליון ש"ח מהבית, מה שלא יקרה, ולכן השורה התחתונה היא אלי טביב או פירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully