וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעה שלא שווה כלום": התגובה של פוגבה ל-15 מיליון ליש"ט בשנה

הקשר סירב למנצ'סטר יונייטד ויעזוב אותה בשנית, אבל לקראת פרסום הסרט הדוקומנטרי נחשף כיצד הגיב לניסיונות של השדים האדומים להשאירו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

פול פוגבה עוזב בפעם השנייה בחייו את מנצ'סטר יונייטד עם סיום חוזהו, וככל הנראה גם הפעם לטובת יובנטוס, אבל לקראת פרסום הסרט הדוקומנטרי שבו הוא אמור לספר על הפרידה מהשדים האדומים ואולי גם יחשוף אם התחנה הבאה היא אכן טורינו, נחשפים פרטי ההצעה של יונייטד ובעיקר תגובתו המפתיעה.

במהלך הסרט על פוגבה, שייקרא "פוגמנטרי" ויתפרסם מחר (שישי), נשמע הצרפתי מגיב לניסיון אחרון של יונייטד להשאירו - הצעה ששווה כ-300 אלף ליש"ט לשבוע, שכר שכמובן משאיר אותו כאחד המשתכרים הבכירים בעולם הכדורגל - אלא שתגובתו של פוגבה היא זו שעוררה מהומה בתקשורת האנגלית וברשתות החברתיות.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הצעה שלא שווה דבר". פוגבה/רויטרס

לפי הפרסום ב"האתלטיק", שם נחשף פרומו קצר לקראת פרסום הסרט, פוגבה תועד משוחח עם סוכנו באותה תקופה, מינו ראיולה שהלך לעולמו בסוף חודש אפריל, שיחה שבה ראיולה סיפר לו על הצעה נוספת שהגישה לו מנצ'סטר יונייטד.

מדובר בהצעה מלפני כשנה, ביולי האחרון, שהוגשה במטרה להשאיר את פוגבה למרות מערכת היחסים בין הצדדים ותרומתו בשנתיים האחרונות, אלא שהקשר השיב כך: "הצעה שלא שווה כלום".

"הם מבלפים. איך אתה יכול לומר לשחקן שאתה מאוד רוצה אותו, אבל מציע לו הצעה שלא שווה כלום?", ענה פוגבה לראיולה בתגובה להצעה שמוערכת כ-15 מיליון ליש"ט לעונה, "לא ראיתי דבר כזה מעולם", הוסיף הקשר שהמנג'ר באותה תקופה, אולה גונאר סולשיאר, הבטיח לו שהקבוצה תיבנה סביבו.

פוגבה עזב את מנצ'סטר יונייטד לטובת יובנטוס -2012, אלא שכעבור ארבע שנים שולמו עבורו 105 מיליון יורו והוא חזר לתיאטרון החלומות. שש שנים אחר כך, הוא נפרד בפעם השנייה, וסביר שהאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully