וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: אריק זאבי ושי דורון מצטרפים למיזם NFT

ארבעה כוכבי ספורט הצטרפו בימים אלו לצוות האסטרטגי של "פרויקט מקס" שיזמה מכבי תנועה עולמית המשיקה את מוזיאון הספורט היהודי עולמי בכפר המכביה ברמת גן וחברת Sighteer להפיכת מוצגים היסטוריים של הספורט היהודי העולמי למזכרות ספורט דיגיטליות

ארבעה כוכבי ספורט הצטרפו בימים אלו לצוות האסטרטגי של "פרויקט מקס" שיזמה מכבי תנועה עולמית המשיקה את מוזיאון הספורט היהודי עולמי בכפר המכביה ברמת גן וחברת סיטייר ( Sighteer ) - להפיכת מוצגים היסטוריים של הספורט היהודי העולמי למזכרות ספורט דיגיטליות (NFTS) ברישיון רשמי ואקסלוסיבי.

ארבעת הספורטאים הם: שי דורון - כדורסלנית עבר ישראלית ששיחקה בקבוצות כדורסל מובילות באירופה ובישראל והייתה הכדורסלנית הישראלית הראשונה שנבחרה בדראפט בליגת ה-WNBA. אריק זאבי - ג'ודוקא עבר ישראלי שנחשב לאחד מהג'ודוקאים הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים, מדליסט ארד אולימפי, סגן אלוף העולם וארבע פעמים זוכה אליפות אירופה וכיום יו"ר המכביה ה-21. תמיר גודמן, שחקן כדורסל אמריקאי-ישראלי שכונה ע"י מגזין הספורטס אילוסטרייטד כמייקל ג'ורדן היהודי, כיום מאמן ומרצה, ואדי ג'ונסון, שחקן כדורסל אמריקאי ששיחק 17 עונות בליגת ה-NBA, המגיש כיום תוכנית ב-NBA Today ומשמש כאנליסט בשידורי ספורט.

הצטרפותם של ארבעת הספורטאים לצוות האסטרטגי של "פרויקט מקס" מחזקת את הידע, הקשרים והמוניטין של המיזם.

קבוצת ההוקי קרח של הכח וינה. יחצ,
קבוצת ההוקי קרח של הכח וינה. התמונה תימכר כנכס/יחצ

פרויקט מקס הינו פלטפורמת בינה מלאכותית ייחודית של חברת "סיטייר", המאפשרת בניית נוכחות באינטרנט ובמטאוורס לסיפור ההיסטורי של הספורט היהודי בעולם, כפי שישתקף באוסף ה-NFTs. על ידי שימוש בפלטפורמת ה-AI , חברת "סייטיר" תגיע לקהלים גדולים ורלוונטים עם סיפור הספורט היהודי, תוך העלאת מודעות לאוסף המיצגים הדיגיטליים, ה-NFTs, עצמם.

"פרויקט מקס" מציע מספר מוגבל של מזכרות דיגיטליות ברישיון רשמי (NFTs) שנוצרו מהמוזיאון והארכיון של מכבי תנועה עולמית. כמארגני משחקי המכביה, אירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם, פריטי המזכרות של מכבי הם אוצר לאומי של העם היהודי והוצגו בתערוכות ומוזיאונים ברחבי העולם. הפריטים יוצעו למכירה בסדרות מוגבלות של אחד עשר עותקים לכל מוצג - אחד במסגרת זהב שלושה בכסף ואחד בארד.

אמיר גיסין , משנה למנכ"ל "מכבי תנועה עולמית": "הצטרפותם של ספורטאים פורצי דרך לפרוייקט מקס מאפשרת בניית גשרים עם קהילות שונות מסביב לערכים של שוויון בספורט".

"שיוויון בספורט וסובלנות הם מאבני היסוד של הספורט היהודי", מציין ערן רשף מייסד ומנכ"ל Sighteer, "אני שמח על הצטרפותם של ספורטאים אולימפיים ושחקני NBA לפרוייקט מקס והיותם ספורטאים למען שיוויון".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully