וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיר בלאט עבר מהפך. ההתפתחות שלו העונה לא פחות ממדהימה"

אלבה ברלין והישראלים בדרך לאליפות, והרכז המשתפר סוחט מחמאות: "מציל את המצב שוב ושוב". זוסמן? "עוד הוכחה לסקאוטינג המשובח"

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 69:71/ספורט1

אלבה ברלין תוכל לזכות מחר (שישי) באליפות שלישית ברציפות אם תנצח בבית את באיירן מינכן במשחק השלישי של סדרת הגמר בבונדסליגה. הקבוצה "הישראלית" בה משחקים תמיר בלאט ויובל זוסמן והמודרכת על ידי ישראל גונסאלס הספרדי, מפגינה דומיננטיות מפתיעה בסדרת הגמר ונהנית מיכולת טובה של חברי נבחרת ישראל.

יובל זוסמן סיים את המשחק הראשון בסדרה כקלע הבולט של אלבה עם 14 נקודות, ותמיר בלאט היה אחד משחקני המפתח בבריחה של אלבה בשני המשחקים.

בכלל, בלאט מציג יכולת משופרת בחלק האחרון של העונה ומקבל מחמאות בהתאם מהתקשורת הגרמנית. "כשתמיר בלאט הגיע מישראל ב-2021, ההתאקלמות שלו נראתה קשה מאוד. בחירת הזריקות שלו נראתה בעייתית, ההגנה הייתה חלשה ובאופן כללי הוא הפגין חוסר ביטחון. הבמה שקיבל נראתה גדולה עליו, אבל הרכז שמוביל את אלבה ברלין בימים אלה הוא שחקן אחר לחלוטין".

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
מתקדם בצורה מרשימה. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

עוד נכתב על בלאט: "הוא מוצא את החורים בהגנות ומוסר מסירות יצירתיות שאף שחקן אחר לא מעז למסור, הוא מאיץ את הקצב של הקבוצה ומשחק באינטנסיביות גבוהה מאוד. האומץ והחוצפה החיובית שלו מצילה את אלבה שוב ושוב. אפשר לראות שהביטחון והאמון שקיבל מהמאמנים שלו הפכו אותו לחזק יותר. ההתפתחות שלו לא פחות ממדהימה".

גם זוסמן הוגדר כ"מציאה" של מחלקת הסקאוטינג ה"משובחת" של אלבה, ובאחד האתרים נכתב: "ההימור עליו השתלם".

כעת עודד קטש שמחבב במיוחד את השניים הללו מגיע למכבי תל אביב (כמו גם אביו של תמיר), ומעניין לראות האם יהיו התפתחויות מעניינות סביבם בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully