וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובסוהאן נפרד מהפועל ירושלים: "קיבלנו אהבה מהאוהדים ומהעיר"

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 14:18

הרכז הבלגי לא ימשיך בבירה, המועדון הינו אחד מתוך חמש קבוצות ליגת העל שנרשמו לליגת האלופות של פיב"א. חולון והרצליה בבתים לאור הגעתן לגמר הפלייאוף

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 69:71/ספורט1

מבין שורת הזרים שהגיע בעונה החולפת להפועל ירושלים, רטין אובסוהאן היה אחד הבולטים לטובה. הרכז הבלגי הצליח יחד עם ג'יילן אדאמס לייצר קו אחורי איכותי בבירה, אך זה לא הספיק כדי לחזור לגמר הפלייאוף אחרי חמש שנות בצורת כאשר האדומים הפסידו בחצי הגמר 2:1 להפועל חולון על אף שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון ונהנו מיתרון הביתיות.

למרות שבלט באופן אישי, אובסוהאן לא ימשיך לעונה נוספת במדים האדומים, ובציוץ בטוויטר הוא נפרד באופן רשמי: "בימים האחרונים עשיתי חשבון נפש על העונה האחרונה - העליות והירידות, הניצחונות וההפסדים, האתגרים שהתמודדנו איתם והאהבה והאנרגיה שקיבלנו מהאוהדים ומהעיר. כולם הפכו את השנה לכזו שלא אשכח אף פעם. זו הייתה אחת הפעמים בהן הכי נהניתי מלהתחרות. חבריי לקבוצה, אתם האחים שלי, יאללה הפועל".

ציוץ הפרידה של אובסוהאן

רטין אובסוהאן, הפועל ירושלים. דני מרון
לא ממשיך בבירה. אובסוהאן/דני מרון

בנושא אחר, ליגת האלופות של פיב"א הודיעה היום (חמישי) לאיגוד הכדורסל כי חמש קבוצות נרשמו לקראת העונה הבאה למפעל: הפועל חולון, בני הרצליה, הפועל ירושלים, הפועל חיפה והפועל תל אביב, כשסדר הרישום הוא סדר המיקום של הקבוצות בליגה. כמו כן הודיעו בליגת האלופות כי עד לסוף החודש יוכרע היכן ימוקמו הקבוצות, אם בכלל במפעל.

כזכור, שתי הקבוצות הראשונות בליגה מקבלות מקום בשלב הבתים, כך לפי הודעת ליגת האלופות מתחילת החודש, מה שאומר שהפועל חולון האלופה וסגניתה בני הרצליה ישחקו בשלב הבתים. בהפועל ירושלים נרשמו גם כן והם אמורים לקבל מקום בשלב הבתים.

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון עם ג'ו רגלנד. דני מרון
האלופה תמשיך במפעל האירופי. ג'ונסון ורגלנד/דני מרון

במקביל, בהפועל תל אביב מחכים להחלטה של היורוליג לגבי הצטרפות הקבוצה ליורוקאפ. האדומים הם היחידים שנרשמו למפעל, ובמנהלת הליגה ובמועדון מאמינים כי הם יקבלו את הכרטיס וישחקו לפחות 18 משחקים בשלב הבתים לפי שיטת המשחקים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully