וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס עשוי לעזוב את בית"ר ירושלים אם הסגל ידולל

16.6.2022 / 8:30

עוד זעזוע בדרך? בית"ר הודיעה לאוראל דגני ואיתמר ניצן, שני המשתכרים הבכירים, שהם רשאים לחפש קבוצה חדשה. המאמן עשוי לשקול את עתידו: "הוא לא מתכוון להתבזות". במקביל: "לחץ מטורף" בהתאחדות, גורמים פוליטיים דוחפים להקמת ועדת חקירה

אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג/פרטי

האם בית"ר ירושלים עומדת בפני זעזוע נוסף? יוסי אבוקסיס עשוי לעזוב הקבוצה אם הסגל ידולל בתקופה הקרובה, כפי שמסתמן בימים האחרונים. בית"ר הודיעה לאחרונה לאוראל דגני ואיתמר ניצן, שני המשתכרים הבכירים בקבוצה, שהם רשאים לחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה בשל המצב הכלכלי הבעייתי של המועדון.

נכון לעכשיו לאבוקסיס יש רק 11 שחקנים חתומים, חלקם צעירים שעדיין לא בנויים להיות שחקני הרכב בליגת העל. כעת אבוקסיס (ששוהה בחופשה פרטית בחו"ל) שוקל את עתידו, וכבר נראה על סף ייאוש.

"יוסי מתוסכל, הוא יודע שעם כל יום שעובר, הנזק המקצועי גדל", אומרים במועדון. "הוא ימתין עוד קצת כי הוא כל כך רוצה להישאר כאן ולעשות משהו יפה עם הקבוצה והקהל, שלא הייתה לו בעיה לוותר על הצעות אחרות - אבל גם הוא לא מתכוון להתבזות".

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה? אוראל דגני/מאור אלקסלסי

בינתיים מעללי משה חוגג בבית"ר ומצבה הנוכחי של הקבוצה הפכו לשיחת היום בהתאחדות לכדורגל. בימים האחרונים מופעלים לחצים אדירים מצד גורמים פוליטיים לפתוח ועדת חקירה בנוגע ל"קשר השתיקה" שהתפתח סביב בית"ר, כולל מחדלי בקרת התקציבים וההתאחדות שאיפשרו לקבוצה להגיע למצב בו היא נמצאת כיום. השאלה המרכזית היא האם אינטרסים של בעלי קבוצות אחרות משפיעים על התנהלותו של יו"ר ההתאחדות אורן חסון.

אוהדי בית"ר שלחו אתמול (רביעי) מכתב לשר הספורט חילי טרופר בו קראו לו לבדוק את מחדלי ההתאחדות, והשר הורה לאנשיו להתחיל לעשות זאת. עם חזרתו לארץ במהלך היום, הוא אמור ללמוד את הדברים לעומק וגם חבר הכנסת ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר והאיש שסייע לבית"ר יותר מכולם בעשור האחרון, מפעיל את אנשיו ומנסה לסייע במציאת פתרונות.

עוד בוואלה!

שתיקת הכבשים: האחריות של ההתאחדות והבקרה להתרסקות של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בעין הסערה. אורן חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל סיפרו אתמול כי "נוצר לחץ מטורף בהתאחדות סביב העניין של בית"ר. לא ברור למה לא טיפלו בזה במשך חודשים, אבל סיגלית סייג (יו"ר הוועדה התקציבית בהתאחדות, א.ס) הכניסה גם את אורן חסון לפלונטר, ולא נשאר זמן ואף אחד לא יודע כיצד לפעול עכשיו. ההתאחדות צריכה לקחת אחריות ולמצוא פתרונות מיידיים, היא לא יכולה להתעלם מהחלק של הבקרה באירוע או להתפלל שיימצא רוכש. צריך לטפל בזה לא היום, אלא אתמול".

אבל זה לא נגמר כאן. אם השילוב חוגג-סיגלית סייג-אורן חסון יצר דבר נוסף, זו האחדות בקרב אוהדי בית"ר ירושלים, שהיו מפולגים עד שלשום ברמה קיצונית. הקהל התאחד סביב אויב משותף, וכעת מתכנן נוכחות מוגברת בימים שני ושלישי בהפגנות מול בתיהם של סייג וחוגג, ובנוסף רוצים "להפתיע" גורמים נוספים שלטענתם בורחים מאחריות. נראה שאנחנו לקראת שבועות שהכדורגל הישראלי לא ראה הרבה זמן.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"לא מתכוון להתבזות". אבוקסיס/קובי אליהו

ומה בנוגע לעמותת האוהדים? בחשבון הבנק של העמותה ישנם פחות מ-100 אלף שקל לאחר ביטולים של אוהדים רבים, ואין אנשי עסקים שהעבירו כספים או התחייבו לכך.

"עד עכשיו לא ראינו הוכחה אחת לכסף שיש שם, רק שמענו על אנשי עסקים, גיוסים וכספים שלא קיימים", אומרים בבית"ר. "כרגע יצא לעמותה שם של גוף שעובד עם חוגג, כך שברור שהקהל לא יתגייס לשורותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully