וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דחוק של ברצלונה על ריאל מדריד השווה את סדרת הגמר ל-1:1

לאחר שאיבדה את הביתיות, אלופת ספרד התאוששה עם 69:71 בבית הודות לריצה גדולה ברבע האחרון. מירוטיץ' כיכב עם 26 ו-7 ריבאונדים

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 69:71/ספורט1

ריאל מדריד לא הייתה רחוקה מלעלות ליתרון 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף בספרד, אולם ברצלונה הייתה זו שהשיגה הלילה (רביעי) ניצחון חשוב ביותר, עם 69:71 שהשווה ל-1:1 והשאיר הכל פתוח במאבק על האליפות, כאשר המשחק השלישי ייערך בשישי הקרוב (22:00, שידור ישיר בספורט1) במדריד.

הבלאנקוס ברחו בפתיחה ליתרון 4:14 ושמרו על ההובלה, בהפרשים קטנים אמנם, למשך שלושה רבעים, אלא שריצת 5:18 של הבלאוגרנה שהחלה ברבע השלישי ונמשכה אל תוך הרבע האחרון, הפכה את היוצרות והסתיימה בסופו של דבר בניצחון קטלאני. החבורה של שארונאס יאסיקביצ'יוס אמנם תגיע לעיר הבירה ללא יתרון הביתיות שעמד לזכותה בתחילת הסדרה, אך הסיכוי שלה לשמור על תואר האליפות ולנקום ביריבה המושבעת על ההפסד בחצי גמר פיינל פור היורוליג - בהחלט קיים.

שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה מול שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. רויטרס
שניהם כיכבו, אך הספרדי-מונטנגרי יצא עם הניצחון. מירוטיץ' ויאבוסלה/רויטרס

ניקולה מירוטיץ' כיכב בענק עבור בארסה, עם 26 נקודות ושבעה ריבאונדים. קורי היגינס היה היחיד מלבדו שקלע בספרות כפולות וסיים עם 10, ניקו לאפרוביטולה וברנדון דייויס הוסיפו 8 כל אחד. בריאל מדריד בלט גרשון יאבוסלה עם 16 נקודות, וולטרס טבארס תרם 11 ואדם האנגה 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully