וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: אלי ארונוב מספר על ההצלחה כנגד כל הסיכויים

הישראלי סיפר על הדרך אל הקרב ועל כך שהחשיבו אותו בשר תותחים, ההתמודדות עם הקשיים בקרב עצמו, תמיכת המשפחה בהכנות לקרב וכיצד הצליח לגייס כספים להגיע לקנדה, וגם סיפק הצצה אל מה צופן לו העתיד

בפרק 115 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה אירחו את לוחם ה-MMA הישראלי אלי ארונוב, שהשיג ניצחון גדול בקנדה על יריב קשה במיוחד. הישראלי סיפר על הדרך אל הקרב ועל כך שהחשיבו אותו בשר תותחים, ההתמודדות עם הקשיים בקרב עצמו, תמיכת המשפחה בהכנות לקרב וכיצד הצליח לגייס כספים להגיע לקנדה, וגם סיפק הצצה אל מה צופן לו העתיד.

בנוסף, ארקדי שוחח עם עידו שנמצא בעיצומו של סמינר לחימה היסטורי בהודו ועל המשמעות של הסמינר. בנוסף, הם דנו בהכרזה על כך שקרב הבכורה של אולגה רובין בארגון INVICTA FC יהיה קרב אליפות שני של הזאבה הישראלית בקריירה.

הם סיכמו את אירוע UFC 275 שסיפק את רגעים גדולים כמו קרב האליפות בין גלובר טשיירה ליירי פרוחאצקה שזכה בתואר במשקל חצי כבד, ההתמודדות הקשה בין ולנטינה שבצ'נקו לטאילה סנטוס, והנוקאאוט המדהים של ז'אנג וויילי על יואנה יאנז'ייצ'ק, כאשר לאחר הקרב האלופה לשעבר מפולין הודיעה על פרישה מהכלוב.

בנוסף, הם התכוננו לאירוע UFC פייט נייט כשבקרב המרכזי קלווין קטאר יילחם מול ג'וש אמט, דונלד סרוני יפגוש את ג'ו לאוזון, וגם יקיר התכנית - חואקין באקלי יפגוש את אלברט דוראייב.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully