וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו מרמנטיני עשוי להישאר בהפועל חדרה לעונה נוספת

15.6.2022 / 19:06

בקבוצה נערכים מחדש עקב עזיבת גוזלן, ושוקלים להשאיר את הברזילאי שמחזיק בחוזה וחזר מהשאלה לבאר שבע. וגם: ספונסר חדש

בהפועל חדרה הבינו היום (רביעי) כי יש צורך בהיערכות מחודשת בכל הנוגע לחוליית ההתקפה, בעקבות עזיבתו של החלוץ שובל גוזלן שחתם בהפועל חיפה. גוזלן כבר הגיע לסיכום בעל פה עם ראשי חדרה, אולם בסופו של דבר העדיף ללכת על ההצעה המשודרגת שקיבל מהמועדון אשר בבעלותו של יואב כץ.

בחדרה מחפשים כעת חלוץ ישראלי, כאשר שמו של יואב תומר על הפרק. בנוסף, בקבוצה שוקלים להשאיר לעונה נוספת את שחקן ההתקפה הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שחזר מחצי עונת השאלה בהפועל באר שבע. תחילה חשבו בחדרה למכור את מרמנטיני, אלא שעד כה לא הגיעו הצעות כספיות שמתאימות לראשי המועדון. כעת, כאמור על רקע עזיבתו של גוזלן, שהיה מלך שערי הפועל חדרה בעונה האחרונה, ייתכן שמרמנטיני בכל זאת יישאר בקבוצה שבה הוא חתום לעונה הקרובה.

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. דני מרון
יחזור ללבוש את מדי הפועל חדרה? גוסטבו מרמנטיני/דני מרון

בנושא אחר, היום הודיע המועדון באופן רשמי כי "קבוצת גינת" תשמש כספונסר ראשי לקבוצה הבוגרת בעונת 2022/23. בפגישה שנערכה אמש בין כפיר גינת, העומד בראש הקבוצה, לבין אורן גולן ואלי דגני, הגיעו הצדדים להבנות על הסכם לעונה אחת שבמסגרתו תקבל הפועל חדרה כרבע מיליון שקלים. "קבוצת גינת", שמשרדיה ממוקמים בעיר חדרה, פועלת בתחום הנדל"ן ובמסגרת פעילותה הענפה יוזמת, מקדמת ומנהלת מספר רב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38 ופינוי-בינוי), פרויקטים יוקרתיים למגורים, למסחר ולעסקים.

כפיר גינת מסר לאתר הרשמי של הפועל חדרה: "אני גאה להיות הספונסר הראשי של הפועל חדרה, שמביאה בשנים האחרונות המון כבוד לעיר. מדובר במותג מצליח מאוד ואני בטוח שהחיבור שלנו לקבוצה יעשה טוב לשני הצדדים. כבר לאחר מספר פגישות הצלחתי להתחבר לאנשים ולרוח המיוחדת במועדון הזה, ואני בטוח שזוהי רק ההתחלה. יש לאוהדי הפועל חדרה הרבה למה לחכות, אבל חשוב שהם יבינו שרק עם העזרה שלהם נצליח באמת להרים מהלכים משמעותיים, שבסופו של דבר ישרתו גם אותם".

מנכ"ל הפועל חדרה אלי דגני הוסיף: "ברצוני להודות למוניר מואסי היקר, שהיה הספונסר הראשי שלנו בעונה שעברה ועדיין ממשיך לתמוך בנו. חושב שהחיבור אל 'קבוצת גינת' יועיל מאוד למועדון. כפיר ילווה אותנו מקרוב ויוביל את המועדון בכל הנושא השיווקי מיתוגי, ואני משוכנע שיחד נצליח לסחוף אחרינו עוד ועוד אנשי עסקים ואוהדים שיכניסו הרבה מאוד כסף למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully