וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה שלישית ברציפות: בעיות כלכליות מאיימות על עתיד גלבוע/גליל

15.6.2022 / 11:08

אי הסכמות בין משפחת אוחיון לחברת גבעסול בכל הנוגע לחובות העבר של המועדון מעמידות שוב את הקבוצה מגן נר במצב קשה, אך בסביבת המועדון מעריכים כי יימצא פיתרון. הוקפאו ההכנות המקצועיות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6/ספורט1

בעיות סביב ניהול הפועל גלבוע/גליל. בפגישה שנערכה אתמול (שלישי) בין משפחת אוחיון, שמחזיקה בזכויות הניהול למועדון, לחברת גבעסול שתמכה במועדון בעונה שעברה במטרה לקחת את הזכויות, לא הושגו הסכמות ובחברה הודיעו למשפחת אוחיון כי הם סיימו את המשא ומתן.

לוואלה! ספורט נודע כי סלע המחלוקת בין הצדדים הוא הדרישה של גבעסול כי כל חוב ישן מהתקופה שלפני כניסת החברה לניהול המועדון שטרם התגלה נכון לעכשיו, לא יהיה עליהם, מה שלא מקובל בשלב זה על משפחת אוחיון. גורמים בסביבת הקבוצה נשמעו הבוקר מאוכזבים מאוד מההתפתחות אך עדיין שמרו על אופטימיות כי יימצא פיתרון.

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. לירון מולדובן
הצרות ייפתרו? הדר/לירון מולדובן

זאת השנה השלישית שמרחפת עננת סגירה סביב המועדון מגן נר. לפני שנתיים איים הבעלים המנוח חיים אוחיון כי יעזוב אם המועצה האזורית גלבוע, שהייתה אז במצב כלכלי קשה מאוד, לא תוכל לתמוך באותה רמה בקבוצה, אך לבסוף נמצא פיתרון. בשנה שעברה, אחרי פטירתו של אוחיון בטרם עת, התקשו במועדון למצוא פיתרון לחובות כבדים למס הכנסה שהתגלו, אך כניסתה של גבעסול, ביחד עם המועצה פתרה גם את הסוגיה.

בגלבוע הקפיאו נכון לעכשיו את ההכנות לעונה הבאה, כשמלבד מינויו של רמי הדר למאמן במקומו של גיא קפלן, לא הוחתמו שחקנים.

עוד בוואלה!

גיא גודס: "כל יום שעובר אני מבין את הסיטואציה יותר ויותר"

לכתבה המלאה

תגובת המועצה האיזורית גלבוע: "הדיווחים להם נחשפנו אתמול בערב, בדבר קשיים במו"מ בין משפחת אוחיון לקבוצת גבעסול, מעציבים מאוד. על אף שלנו שוב אין צד בעניין ותמיכתנו נשארה איתנה ובלתי מסויגת, נשוב ונפעל ככל יכולתנו ונרכז כל מאמץ אפשרי בניסיון לייצר מתווה להמשך פעילות הקבוצה, ולשיתוף הפעולה עם קבוצת גבעסול. הגלבוע יוקיר תמיד את חיים אוחיון ז"ל על ההשקעה לאורך השנים, ונמשיך להצעיד את הכדורסל ואת הספורט בגלבוע לפסגות של מצויינות תוך שותפויות המתבססות על ערכים. רק לפני שבוע זכתה קבוצת הנוער-על שלנו בהישג פנומנלי וחסר תקדים, תוך זכייה בשלושת התארים הנחשבים בעונה סדירה, והוכיחו שוב כי רוח הגלבוע מבוססת על חינוך לערכים, צניעות, תעוזה והגשמה ומשם באה ההצטיינות! לכן, נמשיך ונערך לכל התפתחות ונמצא את הדרך תמיד- להמשיך כלפי מעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully