וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: זהב לנערות ישראל בהתעמלות אמנותית, הנשיא מברך לקראת "משחקי העולם"

15.6.2022 / 23:40

ישראל זכתה במקום הראשון בתחרות המדינתית בתום יום המוקדמות של מתעמלות הג'וניור באליפות אירופה שנפתחה בתל-אביב. הנשיא הרצוג לספורטאים לקראת "משחקי העולם": "אתם מקור עצום לגאווה". הבדמינטון במכביה ייערך בדליית אל כרמל

מדליית זהב לישראל בתחרות הג'וניור המדינתית, אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית 2022. ישראל זכתה במקום הראשון בתחרות המדינתית בתום יום המוקדמות של מתעמלות הג'וניור באליפות אירופה שנפתחה הבוקר בתל-אביב.

נבחרת הג'וניור כוללת את המתעמלות: מישל מוניץ (מכבי מקפת פתח תקווה, מאמנת: טורי פילנובסקי) שקיבלה ציון של 29‪.‬9 בכדור, ליאן רונה (עירוני חולון, מאמנת: ג'ניה מורגובסקי) שקיבלה 30‪.‬3 באלות, דניאלה מוניץ (מכבי מקפת פתח תקווה, מאמנת: טורי פילנובסקי) שקיבלה 28‪.‬5 בסרט ואלונה טל פרנקו (מכבי תל אביב, מאמנת: אלונה קושבצקי) עם 31‪.‬9 בחישוק. מתעמלות הנבחרת מתאמנות תחת שרביטה המקצועי של איילת זוסמן, המאמנת הראשית בענף התעמלות אמנותית.

נבחרת ישראל נערות בהתעמלות אמנותית. יחצ,
זהב ראשון. הנבחרת הישראלית/יחצ

ישראל סיימה כאמור ראשונה עם סך של 120‪.‬600 נק', אחריה במקום השני סיימה רומניה עם 117.050 ושלישית - בולגריה עם 116.100. בנוסף, כל ארבע מתעמלות הג'וניור העפילו לגמרים האישיים, שיתקיימו מחר (חמישי).

בתחרות שופטת מטעם ישראל רגינה דוידוב.

המכביה חוזרת למגזר הדרוזי

המכביה ה-21 תיפתח בחודש הבא ותחרויות הבדמינטון ייערכו ביישוב דרוזי - במועצה המקומית דליית אל כרמל. תחרויות אלה מצטרפות למשחקים נוספים שייערכו בכל רחבי הארץ, מטבריה ומשרונה בצפון ועד באר שבע בדרום וכחלק מהחלטת ממשלה והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, על תוספת של 1.5 מיליון שקלים שיופנו לקיום תחרויות באזורים אלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בדמינטון. Andy Lyons, GettyImages
המכביה מגיעה/GettyImages, Andy Lyons

"אירוח התחרויות השנה בדלית אל כרמל מהווה בסיס חשוב וקרקע פורייה להנגשת הספורט לכל הציבורים בישראל", מסר השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר. "קיום תחרויות המכביה בערי הגליל, הנגב והפריפריה חשוב לאין ערוך בין אם בהיבט הציוני דרך חשיפתם של הספורטאיות והספורטאים לערים שלא היו מבקרים בהן בהכרח בביקור רגיל ובין אם בהיבט הכלכלי, דרך תמיכה בעסקים המקומיים עם הגעתם של קהל הצופים והמתחרים למשחקים. משחקי המכביה הן מסורת ארוכת שנים שלכל אזרח במדינת ישראל צריכה להינתן הזכות לראותם".

לקראת היציאה ל"משחקי העולם", נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל בירכו היום, יום רביעי, ט"ז בסיון, 15 ביוני, את היוצאים לתחרות מטעם התאחדות 'אילת' - ההתאחדות הישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי. עוד השתתפו באירוע יו"ר ועדת המשנה לספורט חבר הכנסת סימון דוידסון, נשיא התאחדות 'אילת' אריק קפלן ונציגי נבחרות ישראל שיוצאות למשחקי העולם בתחומים השונים.

המשלחת הישראלית שתצא השנה למשחקי העולם הינה המשלחת הישראלית הגדולה ביותר אי פעם: 55 משתתפים, ביניהם 25 ספורטאיות ו-25 ספורטאים.

נשיא המדינה מברך ל"משחקי העולם". קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל עם נשיא התאחדות אילת אריק קפלן/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"משחקי העולם" הינו אירוע ספורט בינלאומי מהגדולים בעולם, אשר נערך לראשונה בשנת 1981 ובו מתקיימות תחרויות בענפי ספורט שאינם נכללים במשחקים האולימפיים. האירוע מנוהל על ידי האגודה הבינלאומית למשחקים העולמיים תחת חסותו של הוועד האולימפי הבינלאומי, ומתקיים אחת לארבע שנים.

הנשיא פנה לחברי המשלחת ואמר: "אנחנו מלווים כמה וכמה ענפי ספורט, וגם קבוצות שיוצאות לאליפויות ולאולימפיאדות. למדנו כמה אדירים הם ענפי הספורט האלו. נתתם את הנשמה ואת הלב באימונים, אתם הכי מקצועיים שיש ועכשיו זה הזמן להתחרות. אתם מקור עצום לגאווה. נשמח לראות אתכם חוזרים עם מדליות. שרק תעלו ותצליחו!"

נילי בלאק, אלופת אירופה ארבע פעמים ואלופת עולם ארבע פעמים באיגרוף תאילנדי, פנתה לנשיא המדינה ולרעייתו בשם המשלחת: "אנחנו מאוד נרגשים ומתרגשים להיות פה ולייצג את מדינת ישראל. אלה המשחקים השניים שלי, לאחר שהשתתפתי במשחקי העולם בשנת 2017. אנו נעשה את כלל המאמצים על מנת לשים את דגל ישראל על המפה. תודה על התמיכה שלכם."

החברה המרכזית למשקאות מרחיבה את סדרת הספורט של Powerade (פאווראייד), ומשיקה בישראל Powerade Zero בטעם אננס. פאווראייד, מותג משקאות הספורט הנמכר והמוכר, המשמש כמשקה הספורט הרשמי באירועי הספורט הגדולים בעולם החל מהמשחקים האולימפיים ועד המונדיאל.

משקה Powerade Zero, בטעם אננס, הוא משקה הספורט הראשון בישראל המכיל 1 קלוריות, בנוסף הוא מכיל את כמות המגנזיום, המלחים וגם ויטמין B6 הדרושה ליתרונות הפונקציונאליים שבמשקה ספורט. בניגוד למשקאות הנוספים של Powerade, המשקה החדש הוא ללא סוכר ומכיל קפאין, על כן מומלץ לצרוך אותו דווקא לפני אימון על מנת לקבל "בוסט" של אנרגיה. כראוי למשקה מבית פאווראייד, הוא אינו מכיל צבעי מאכל או חומרים משמרים.

פאוורייד זירו. יחצ,
פאוורייד זירו/יחצ

צריכה של משקאות ספורט במהלך אימון גופני, במיוחד במדינה חמה ולחה כמו ישראל, היא חיונית ובעלת יתרונות רבים כגון: הקטנת הסיכון להתייבשות, סיוע בשימור רמת ביצועים ספורטיביים ומהווה תחליף למלחים שאבדו בהזעה. בנוסף מומחים מציינים כי איבוד של כ-2% ממשקל הגוף בנוזלים ומלחים עשוי לגרום לפגיעה ברמת ביצוע ותפקוד גופני ומנטלי.

אורלי גוליברודסקי, מנהלת שיווק פאוראייד, ציינה: "מאז השקתו בישראל פאווראייד זכה לאהדה רבה בקרב מתאמנים ואנשי ספורט. פעילות ספורטיבית הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מאורח החיים הישראלי וככל שאורח חיים זה מתפתח, עלה גם הצורך במשקאות ספורט דוגמת פאווראייד. המשקה החדש והיחיד מסוגו בארץ, Powerade Zero מותאם לאלו השומרים על כושר ועל תזונה מאוזנת, לאחר תהליך פיתוח ומחקר ארוך הצלחנו להתאימו לדרישותיו של הצרכן הישראלי ולהשיקו בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully