וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: דני אלבס עזב את ברצלונה, שתשדרג הצעתה על לבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 21:40

חוזהו של הברזילאי לא הוארך, הקטאלנים יתאימו את הצעתם לסכום שבאיירן דורשת. "שיחות חיוביות" בנוגע ללוקאקו, קבוצה חדשה לניקוליץ', רכש מסקרן לסוסיאדד, ביילסה ישוב לבילבאו?

מערכת וואלה!

רשמי

* אחרי חצי עונה בלבד, דני אלבס נפרד מברצלונה ומסיים את הקדנציה השנייה במועדון. הקטאלנים החליטו לא להאריך את חוזהו של הברזילאי בן ה-39, שיצטרך למצוא קבוצה חדשה כדי להתכונן למונדיאל בקטאר שייצא לדרך בנובמבר.

* החתמה מסקרנת לריאל סוסיאדד: הקבוצה הבאסקית רכשה מאנז'ה הצרפתית את מוחמד עלי צ'ו. החלוץ בן ה-18 היה מבוקש ברחבי אירופה אך לבסוף חתם לחמש שנים בקבוצה הספרדית ששילמה 12 מיליון יורו.

* אורוש ניקוליץ' חתם לשנתיים בוויבודינה הסרבית, אחרי שהצטרף בהעברה חופשית. הקשר בן ה-28, שנותר ללא קבוצה מאז שעזב את מכבי תל אביב באוקטובר 2021, הגיע לצהובים בינואר 2019 אבל הספיק לערוך שתי הופעות בלבד בכמעט שלוש שנים, עקב פציעות חוזרות ונשנות.

שמועות

* ב"בילד" דווח כי אחרי תקופה ארוכה בה סירבה בתוקף לנקוב בתג מחיר עבור רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן מבינה שבמצב הנוכחי כדאי לצדדים להיפרד. לפי הערכות, הבווארים יסכימו למכור את הכוכב הפולני תמורת כ-40 מיליון יורו, וסיכמו עם השחקן על "הפסקת אש", במסגרתה הצדדים יפסיקו לדבר בתקשורת על המשא ומתן והעתיד. ברצלונה כעת מתכוונת להגיש לבאיירן הצעה משופרת שתעמוד בדרישה של הבווארים.

* האם מרסלו ביילסה יחזור לאמן את בילבאו? על פי דיווח ב"מארקה", המאמן הארגנטינאי שאימן את הבאסקים בין 2011 ל-2013 ופוטר העונה מלידס, הגיע לסיכום עם איניאקי ארצ'באלטה שמתמודד בבכירות לנשיאות המועדון שיתקיימו בשבוע הבא וימונה לתפקיד אם המועמד אכן ייבחר.

* ב"סקיי" האיטלקי דווח כי אינטר עומדת לצרף את כריסטיאן אסלאני. קשרה בן ה-20 של אמפולי, ששיחק בשבוע שעבר נגד נבחרת ישראל במדי אלבניה בליגת האומות, יצטרף בהשאלה תמורת 4 מיליון יורו ואופציית הרכישה בסיום העונה תעמוד על 10 מיליון יורו נוספים. החלוץ האורוגוואי מרטין סטארינו, שהושאל בעונה החולפת מהנראזורי לברסט הצרפתית, יעשה את הדרך ההפוכה לאמפולי בהשאלה.

* באיטליה דווח כי אינטר וצ'לסי קיימו היום "שיחות חיוביות" בנוגע לעסקה שבמסגרתה רומלו לוקאקו ישוב לארץ המגף בהשאלה. על פי ה"גארדיאן", הבלגי לא נמצא בתכניות של תומאס טוכל והמאמן זוכה לגיבוי בעניין מהבעלים החדש טוד בולי.

* מילאן הגיע לסיכום עם קרוטונה על רכישתו של ג'וניור מסיאס, שבילה אצל הרוסונרי כמושאל בעונה האחרונה וסייע לה לזכות באליפות. מילאן תשלם 4.5 מיליון יורו, כך מדווח ג'אנלוקה די מארציו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לוק דה יונג שחקן ברצלונה חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
מברצלונה לקבוצה מהמקום ה-17 במקסיקו. לוק דה יונג/GettyImages, Eric Alonso

* במקסיקו מדווחים: לוק דה יונג בדרך למעבר מפתיע לטולוקה, שסיימו את העונה החולפת במקום ה-15 בליגה המקומית. סביליה מנהלת משא ומתן מתקדם עם הקבוצה המקסיקנית על מכירתו של החלוץ ההולנדי, שהיה המועמד מספר 1 מבחינת פ.ס.וו איינדהובן להחליף את ערן זהבי, אבל צפוי לעבור למרכז אמריקה אחרי הקדנציה כמושאל בברצלונה.

* דיווחים בספרד: מילאן היא המתעניינת הכי רצינית במרקו אסנסיו. שחקן ריאל מדריד מחכה להחלטה של הבלאנקוס אם להאריך את חוזהו, ואם זה לא יקרה הוא עשוי לעבור לאיטליה. תג המחיר שלו מוערך בכ-40 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים כי העולה החדשה לפרמיירליג, נוטינגהאם פורסט, סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על צירופו בהשאלה של השוער דין הנדרסון, כאשר בעסקה תיכלל גם אופציית רכישה בסך 20 מיליון פאונד.

* כריסטיאן אריקסן מועמד לקאמבק מרגש לשורות טוטנהאם - כך מדווחים הבוקר באיטליה. השיחות בין הקשר הדני לבין נציגי התרנגולים כבר החלו, והמאמן אנטוניו קונטה כבר נתן את האור הירוק למהלך.

* פבריציו רומאנו טוען שנרשמה התקדמות נוספת במגעים בין פול פוגבה ליובנטוס. הקשר נמצא על סף חתימה בשורות קבוצתו לשעבר, ושכרו העונתי צפוי לעמוד כל כ-8 מיליון יורו כולל בונוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully