וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה להכרעה סופית לגבי קטש. ווילבקין רוצה לעזוב

15.6.2022 / 6:45

אחרי שמינויו של צ'אבי פסקואל ירד מהפרק, חלק מחברי ההנהלה לא משוכנעים שקטש הוא המועמד המתאים ביותר. אם יוחלט למנות אותו, יוצמד לו עוזר זר בכיר. גם שמו של דן שמיר עלה. בינתיים בניית הסגל בהמתנה: "יהיה קשה להרכיב קבוצה כמעט מאפס"

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 92:80/ספורט1

הנהלת מכבי תל אביב צפויה לקבל היום (רביעי) החלטה לגבי זהות המאמן של הקבוצה לעונת 2022/23, אחרי שאתמול נפלה סופית מועמדותו של צ'אבי פסקואל, מאמנה הספרדי של זניט סנט פטרסבורג.

מי שנחשב למועמד הבכיר הוא עודד קטש, ששיחות כבר נערכו עמו, ולא בפעם הראשונה בשנה האחרונה. למרות שקטש מועדף על פני חברים רבים בהנהלת הקבוצה, יש כאלה שמביעים חשש בנוגע למינויו וגם תנאי החוזה עדיין לא מסוכמים. אם קטש יגיע, הצהובים צפויים למנות לצידו עוזר בכיר, ככל הנראה מאמן אירופי ותיק יותר, כדי לנסות לתת לו תמיכה משמעותית. שם נוסף שהוזכר בהקשר של הצהובים בימים האחרונים הוא דן שמיר, מאמנה היוצא של ניו זילנד ברייקרס.

המועמדים הנוספים לתפקיד הם ולימיר פראסוביץ', זבזדאן מיטרוביץ', סשה ג'ורג'ביץ' ודושאן אלימפייביץ'. עם הנציגים של כל אחד מהם נערכו שיחות ראשוניות בתקופה האחרונה, אבל ההנהלה תצטרך להחליט היום על שם שאותו ינסו לצרף.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מוכן למשימה? תלוי את מי שואלים בהנהלה. קטש/דני מרון

בכל הנוגע לגזרת השחקנים, בקבוצה הכינו בתקופה האחרונה רשימה ארוכה של שחקנים שעשויים להצטרף, ומחכים למינוי מאמן כדי להתקדם במשאים ומתנים. כפי שפרסמנו עם סיום העונה, מספר קבוצות הביעו עניין בסקוטי ווילבקין, לו חוזה מובטח בקבוצה, ולאחרונה השחקן הביע בפני ראשי הקבוצה רצון מסוים לעזוב. עם זאת, במכבי לא תתקבל החלטה לגבי ווילבקין לפני מינוי מאמן. בשלב הזה השחקן היחיד שמעמדו ודאי לקראת העונה הבאה הוא רומן סורקין.

"אנחנו נמצאים בסיטואציה לא נוחה שנכנסנו אליה בגלל הסחבת בעמדת המאמן, ולא רק מהשבועיים האחרונים", סיפר בגילוי לב אחד מאנשי הקבוצה אמש, "זו סיטואציה מתגלגלת ולא נוחה. אנחנו יודעים שאנחנו כבר תקופה ארוכה בפיגור אחרי שאר הקבוצות, ויהיה לא פשוט להרכיב פה קבוצה חדשה כמעט מאפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully