וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה רתח: "רוצים להאשים אותי?". מאנצ'יני הפתיע: "אופטימי"

באיטליה המומים לאחר ה-5:2 מול גרמניה בליגת האומות, השוער זעם בריאיון הסיום, המאמן הגיב באדישות לתבוסה: "זו עוד מהמורה"

שחקני נבחרת איטליה ההמומים ירדו בראשים מושפלים לחדר ההלבשה בסיום התבוסה 5:2 אמש (שלישי) בידי נבחרת גרמניה בליגת האומות. אלופת אירופה פשוט לא מצליחה לצאת מהמשבר הקשה אליו נקלעה במהלך השנה האחרונה, כאשר בתחילתה הודחה בפלייאוף העלייה למונדיאל ותיאלץ לראות את גביע העולם בקטאר מהבית. יוזואה קימיש (10, אילקאי גונדואן (45+4), תומאס מולר (51) וטימו ורנר (68 ו-69) קבעו 0:5 מדהים למארחת, כאשר ווילי ניונטו ואלסנדרו באסטוני רק צימקו עבור הנבחרת של מאנצ'יני.

זו הייתה הפעם הראשונה שאיטליה סופגת חמישה שערים ומעלה במשחק אחד מאז ה-6:1 שחטפה מיוגולסביה ב-12 באי 1957. "מבוכה במנשנגלדבאך", הייתה הכותרת באתר 'פוטבול איטליה', כאשר גם בשאר התקשורת האיטלקית התייחסו בהרחבה להשפלה של האזורי. "איטליה קיבלה שיעור מגרמניה", נכתב ב'קוריירה דלו ספורט', שם לא נחסכה גם ביקורת מהמאמן רוברטו מאנצ'יני וה-"טעויות שלו" שהובילו ל-"השפלה".

מאנצ'יני עצמו אמר בסיום: "זה מאכזב מאוד לרדת מנוצחים בצורה הזו. גרמניה נבחרת חזקה, וידענו את זה עוד קודם. ספגנו יותר מידי במחצית הראשונה, נתנו להם לשחק. ברור שעשינו המון טעויות, אחרת התוצאה לא הייתה כה גבוהה. לא הגנו מספיק טוב כקבוצה, הרבה דברים לא התחברו לנו. חשפנו את עצמנו יותר מידי להתקפות מתפרצות שלהם, ואסור לעשות דבר כזה מול נבחרת ברמה הזו. אנחנו חווים קשיים בדרך, אבל הכל עדיין פתוח בנוגע לעלייה לשלב הבא".

באופן מפתיע ומעט משונה, מאנצ'יני נשמע אופטימי. "ראיתי יותר דברים חיוביים במשחק הזה מאשר בתיקו הביתי שלנו מולם", אמר. "מבחינתי, זאת עוד מהמורה בדרך. זה חלק מהתהליך שאנחנו עוברים כדי להפוך לנבחרת חזקה יותר. נכון לעכשיו, ברור שגרמניה לפחות רמה אחת מאיתנו. היא לא בלבל שלנו, יש הבדלי רמות עצומים".

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י דונארומה זעם על שאלות המראיין בסיום: "אם אתה רוצה לגרום לשערורייה ולהאשים אותי, אז בסדר - אני אספוג את זה".

על המשחק עצמו אמר דונארומה: "אנחנו כועסים על עצמנו. אין תירוצים. אנחנו חייבים להראות במשחקים הבאים שאנחנו טובים יותר, שאנחנו לא כמו שנראינו הערב. היינו חלשים בכל האספקטים של המשחק. הגענו למעט מצבים, אבל זה לא מספיק. כולנו עשינו טעויות. יכולתי להתמודד טוב יותר עם הסיטואציה בשער הרביעי, אבל נלמד מהטעויות. ננתח את מה שהיה במשחק, ננוח ונחזור חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully