וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' לא יורשה לשחק באליפות ארה"ב, הרוסים יוכלו להשתתף

בארה"ב לא מתכוונים להקל את ההנחיות שדורשות הצגת תעודת מתחסן בכניסה למדינה, ובניגוד לווימבלדון לא יענישו ספורטאים מרוסיה ובלארוס

אחרי שהחמיץ את אליפות אוסטרליה לאחר דרמת ענק סביב נושא החיסונים, נדמה שנובאק דג'וקוביץ' עומד לפספס גרנד סלאם שני ב-2022 לאור העובדה שאינו מחוסן נגד נגיף הקורונה. ב"טלגרף" דווח כי בהפוך לחלוטין מווימבלדון, טניסאים שאינם מחוסנים לא יוכלו להשתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה, בעוד הספורטאים הרוסים לא ייענשו בשל פלישת מדינתם לאוקראינה ויורשו לקחת חלק.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא יגיע לארצות הברית? דג'וקוביץ'/רויטרס

לקראת הגרנד סלאם שייצא לדרך ב-29 באוגוסט, בארצות הברית לא מתכוונים להקל בדרישה מהנכנסים למדינה להציג תעודת מתחסן, זאת על אף שלאחרונה הסירה את הדרישה להציג בדיקת קורונה שלילית לפני טיסות לשטחה. אגב, גם באוסטרליה לא מתכוונים להקל בחודשים הקרובים על הדרישה להציג תעודת מתחסן, כך שדג'וקוביץ' עלול להחמיץ את את הטורניר בפעם השנייה ברציפות.

באשר לטניסאים הרוסים והבלארוסים, בפגישת ההנהלה של איגוד הטניס האמריקאי הוצגו טיעונים שתמכו בהשעיית הספורטאים משתי המדינות, אך החליטו בניגוד למקביליהם באנגליה לאפשר להם להשתתף - החלטה שגם אושרה רשמית על ידי איגוד הטניס בארצות הברית, שמארגן את הגרנד סלאם. מ-ממשלת ארצות הברית לא הייתה הוראה להגביל השתתפות של ספורטאים רוסים בתחרויות שונות, זאת לעומת שר הספורט הבריטי שהביע רצון למנוע "ניצחונות רוסים" שיציגו את מדינתו של ולדימיר פוטין באור חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully