וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשואמני הוצג בריאל מדריד, הוא ופלורנטינו שלחו עקיצות לפ.ס.ז' ואמבפה

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:55

נשיא אלופת אירופה התגאה שהקשר הצרפתי העדיף את ריאל על פני "קבוצות אחרות", גם טשואמני הודה: "הייתה לי אפשרות לחתום בפ.ס.ז', אמבפה רצה שאצטרף, אבל כשריאל פונה הכל הופך למשני"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

ריאל מדריד לא שוקטת על השמרים. למרות העונה המוצלחת שלה, אחרי שזכתה באליפות ספרד ובליגת האלופות, ריאל הציגה היום (שלישי) את שחקן הרכש החדש שלה, אורליאן טשואמני, הקשר הצרפתי שהגיע ממונאקו בעסקה שעלותה מוערכת בכ-100 מיליון יורו.

"אורליאן, אתה תעבור בריאל מדריד חוויה שלעולם לא תשכח", אמר לו היום נשיא המועדון פלורנטינו פרס, "אתה תגלה מהר מאוד שאתה במועדון הטוב בעולם. ברוך הבא לביתך החדש". אומנם פרס ללא ספק קיווה שמי שיגיע לריאל הקיץ יהיה קיליאן אמבפה, אבל אחרי שכוכב פריז סן ז'רמן העדיף לקבל את ההצעה המפתה מאלופת צרפת, ריאל הסתערה על הכישרון העולה של מונאקו. וכצפוי, פלורנטינו לא שכח את הפרשייה סביב אמבפה.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מציג את שחקן הרכש החדש של אלופת אירופה, אורליאן טשואמני. ריאל מדריד, אתר רשמי
"רוצה לעשות היסטוריה במועדון הגדול בכל הזמנים". טשואמני/אתר רשמי, ריאל מדריד
אורליאן טשואמני מוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
אורליאן טשואמני מוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

"היום אנחנו מציגים את אחד הקשרים הטובים בעולם, בחרת בנו על פני קבוצות אחרות בעולם, ובקרוב תרגיש את העוצמה של הברנבאו", אמר לו היום פלורנטינו, "ריאל מדריד היא לא קבוצה שמסתפקת במחמאות. אנחנו והאוהדים תמיד רוצים יותר. כולנו רוצים לזכות באליפות אירופה בפעם ה-15".

טשואמני עצמו אמר עם הצגתו: "אני מאושר להיות כאן, במועדון הגדול בעולם ולהתחיל פרק חדש. קדימה מדריד! אני מקווה לזכות כאן בכמה שיותר תארים, ולעשות היסטוריה". הקשר נשאל על העובדה שהעדיף את ריאל מדריד על פני פריז סן ז'רמן, וענה: "כן, זה נכון. הייתה לי אפשרות לחתום בכמה מהקבוצות הכי טובות בעולם, אבל כאשר ריאל מדריד מתעניינת בך, כל השאר הופך למשני. אני רוצה לעשות היסטוריה במועדון הגדול בכל הזמנים". לדבריו, "אמבפה החליט להישאר בפריז, בידיעה שבוודאות אעזוב את מונאקו. הוא רצה לדעת אם אבוא לפריז, אבל אמרתי לו שהבחירה הראשונה שלי היא ריאל מדריד, והוא הבין את זה מצוין".

טשואמני נשאל על הקאמבקים הגדולים של ריאל השנה בצ'מפיונס, ואמר: "במהלך גמר ליגת האלופות כבר היו מגעים בין ריאל למונאקו, וכשראיתי את המשחקים האלה אמרתי לסוכן שלי לעשות הכל על מנת לחתום בריאל... המחיר שלי? לא רוצה לדבר על זה, אני אצטרך לעשות את העבודה שלי על המגרש. המחיר הוא משהו שבין הקבוצות.... אין ספק שזה אתגר גדול עבורי להשתלב בקבוצה כמו ריאל, זאת ריאל מדריד, אבל אם אשחק פחות, זה יסכן את המקום שלי גם בגביע העולמי, כך שאני מוכן לאתגר הזה".

עוד אמר: "לפני כמה שבועות שוחחתי עם אנצ'לוטי, והוא המליץ לי לעבור לריאל מדריד... חדר הגביעים של ריאל הוא מדהים, אבל אמרתי לפלורנטינו שחייבים להוסיף עוד כמה. האלילים שלי? זידאן ובנזמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully