וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטום בשקיות ואקום: מונטרז הארל נתפס עם 3 ק"ג מריחואנה

הרס לעצמו את הקריירה? הפורוורד של שארלוט הסתבך לאחר שנתפס עם כמות גדולה של מריחואנה ברכבו, ובדרך לאישום פלילי בעבירות סמים. הארל, 28, היה אמור הקיץ להפוך לשחקן לחופשי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

מונטרז הארל, פורוורד שארלוט הורנטס, עומד בפני אישום פלילי בעבירות סמים, לאחר שמשטרת ארה"ב מצאה במכוניתו שקיות מריחואנה אטומות בוואקום במהלך חיפוש בעקבות עבירת תנועה.

הארל, 28, נעצר בריצ'מונד קנטאקי על ידי שוטר ב-12 במאי מאחר שנסע מאחורי רכב בצורה קרובה מדי, כך דווח בתקשורת, בציטוט שלקוח מרישומי בית המשפט. השוטר אמר שהוא הריח ריח של מריחואנה ברכב, ולאחר חיפוש, גילה שלושה ק"ג של מריחואנה בשקיות אטומות בוואקום בתוך תיק גב במושב האחורי.

הארל הואשם בסחר בסמים, ואם יורשע בסעיף זה, הוא עלול לספוג עד חמש שנות מאסר. הוא אמור להתייצב לשימוע מוקדם ב-13 ביולי בבית המשפט המחוזי של מחוז מדיסון.

מונטרז הארל, שארלוט הורנטס. Todd Kirkland, GettyImages
מה לעזאזל? הארל/GettyImages, Todd Kirkland

הארל, בעבר כוכב אוניברסיטת לואיוויל, שיחק שבע עונות ב-NBA, כולל שלוש עונות ב-LA קליפרס ושתיים במדי יוסטון רוקטס. הוא נרכש על ידי ההורנטס בטרייד עם וושינגטון וויזארדס (שם שיתף פעולה עם דני אבדיה), ובמדי שארלוט העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ב-64.5% מהשדה. הארל אמור להפוך לשחקן חופשי הקיץ, אך כרגע נראה שהמשך קריירת ה-NBA שלו בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully