וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יונייטד הגישה הצעה לאריקסן, מרסלו לוויאדוליד?

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 19:35

הדני מחוזר באנגליה, הברזילאי שעזב את ריאל מדריד עשוי להצטרף לשון וייסמן. טוטנהאם סיכמה על רכישת ביסומה, ברצלונה לדה יונג: "צריך להיפרד". קומפני מאמן ברנלי, נאפולי תקפיא את הקשר שמסרב להאריך חוזה?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

העברות

* ברנלי הודיעה כי בלמה לשעבר של מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה, וינסנט קומפני, מונה למאמן הקבוצה. ה"קלארטס" שנשרו לליגת המשנה באנגליה יהיו התחנה השנייה בקריירת האימון של הבלגי אחרי שעזב הקיץ את אנדרלכט של ליאור רפאלוב.

* רכש מסקרן לרד בול זלצבורג - קארים קונאטה. השחקן בן ה-18 מחוף השנהב מגיע תמורת 3.5. מיליון יורו מקבוצת מימוסה שבמולדתו, וכבר הספיק לערוך שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת. את העונה הקרובה הוא יבלה במדי ליפרינג במדי הליגה השנייה באוסטריה, אליה האלופה שולחת צעירים רבים להתחשלות.

* רומא הודיעה על צירופו של נמניה מאטיץ'. ז'וזה מוריניו, שאימן את הסרבי הוותיק גם בצ'לסי ובמנצ'סטר יונייטד, רצה לשתף פעולה פעם נוספת עם הקשר שחתם כעת לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* יון דאל תומאסון מונה רשמית למאמן בלקבורן רוברס.

* הרטה ברלין צירפה את המגן הימני ג'ונג'ו קני מאברטון. מדובר בהעברה חופשית ובחוזה עד 2025.

שמועות

* יממה אחרי שמרסלו נפרד רשמית מריאל מדריד בטקס מרגש, פורסם בספרד שהוא מבוקש על ידי ויאדוליד. העולה החדשה, קבוצתו של שון וייסמן כידוע, היא בבעלותו של רונאלדו הברזילאי, חלוץ העבר האגדי שמקווה לשכנע את המגן להצטרף. מעבר לחברות בין שני הברזילאים, בספרד מעריכים שמרסלו עשוי להסכים להצעה בשל הקרבה של ויאדוליד למדריד, כך שהוא ומשפחתו יוכלו להמשיך לגור בבירת ספרד.

* כריסטיאן אריקסן בדרך למנצ'סטר יונייטד? על פי דיווח ב"את'לטיק", השדים האדומים הגישו הצעה לקשר הדני שדחה את ההצעה להישאר בברנטפורד. בימים האחרונים דווח כי יונייטד והאקסית טוטנהאם הן שתי המועמדות המובילות במירוץ אחר הקשר שהתאושש מאירוע הלב שפקד אותו לפני שנה ביורו.

* באנגליה דווח כי טוטנהאם הגיעה לסיכום עם ברייטון על רכישתו של איב ביסומה. הקשר הצרפתי בן ה-25 יירכש תמורת 25 מיליון פאונד ויעבור בדיקות רפואיות ביום חמישי. בכך, הספרס ניצחו במירוץ אחר שחקן נבחרת מאלי בו גילו עניין גם ארסנל, אסטון וילה ואברטון.

* לא רק קאלידו קוליבאלי: על פי דיווח ב"לה רפובליקה", נאפולי לא מצליחה להגיע לסיכום על הארכת חוזה גם עם פביאן רואיס. הקשר הספרדי בן ה-26 מסיים חוזה בקיץ הבא, וקיים חשש שהוא יעזוב ללא תמורה ב-2023 כאשר ברצלונה ויובנטוס עוקבות אחר הסיטואציה. ב"גאזטה" נטען כי נאפולי עלולה להקפיא את רואיס ולא לאפשר לו לשחק, אך לא תנהג באותה דרך עם הבלם הסנגלי משום שכבר הביע בעבר את נאמנותו למועדון בכך שחתם על הארכות חוזה ודחה קבוצות בכירות.

* ב"רקורד" הפורטוגלי דווח כי קבוצה גדולה בפרמיירליג עומדת לממש את סעיף השחרור של ויטיניה, קשרה של פורטו, העומד על 40 מיליון יורו. הקשר הפורטוגלי שיחק בעונת 2020/21 כמושאל בוולבס והזאבים החליטו לא לרכוש אותו בסיום אותה עונה תמורת 17 מיליון יורו.

פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה. Alexander Hassenstein, GettyImages
סליחה, אבל אנחנו חייבים את הכסף. דה יונג/GettyImages, Alexander Hassenstein

* ברצלונה ממשיכה להפעיל לחץ על פרנקי דה יונג. אחרי שאתמול דווח שהקבוצה תבקש ממנו לקצץ במשכורת אם הוא לא יימכר, היום מדווחים בברצלונה שההנהלה הבהירה לו: "המצב הכלכלי קשה, זה עצוב אבל אין לנו ברירה אלא למכור אותך". בארסה דורשת ממנצ'סטר יונייטד 100 מיליון יורו על השחקן, יוניטד לא מוכנה לשלם את הסכום.

* באגליה טוענים שגם מנצ'סטר סיטי נכנסת למירוץ אחרי דה יונג, וגם שהאלופה מתעניינת בקלווין פיליפס, הקשר שליברפול רוצה.

* עוד בברצלונה: גאבי הודיע לכל הקבוצות שמתעניינות בו שהוא מתכנן להישאר בבארסה, ובקרוב יסכם. אחרי השיחה שבה צ'אבי הבהיר לג'רארד פיקה שהוא כבר לא בונה עליו ומאוכזב מ"הרעש סביבו" שמפריע, פיקה הבטיח שיתרכז רק בכדורגל והבהיר ללאפורטה: "תביא כל בלם שתרצה מהעולם, ותראה שבסוף הוא יהיה מחליף שלי".

* נמשך המאבק על בלם פנרבחצ'ה, קים מין-ג'ה. הקוראיני בן ה-25 נמצא תחת מעקב ארוך של קבוצות מהליגות הגדולות באירופה ומי שנחשבות לפייבוריטיות לצרפו הן מילאן, טוטנהאם ואברטון. מחירו של קים אמור לנוע סביב 20 מיליון יורו.

* פולהאם שנחשבת למועמדת הבכירה לרכוש את מנור סולומון, מחפשת שוער חדש. המגעים עם תומאס סטרקושה (שסיים חוזה בלאציו) נתקעו וכעת השם החם הוא ברנד לנו מארסנל.

* באנגליה טוענים שגבריאל ז'סוס הולך ומתקרב לארסנל. ריאל מדריד התעניינה בחלוץ מנצ'סטר סיטי, אבל אין לה מקום בסגל לשחקנים שלא מחזיקים בדרכון אירופי ובממלכה משוכנעים שהברזילאי יעבור לצפון לונדון.

* מה קורה בריאל מדריד? מריאנו לא פוסל הישארות, כשהוא בשנתו האחרונה בחוזה. לוקה יוביץ' רוצה לעזוב, בתקווה לשפר את מעמדו לקראת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully