וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי צמצום: מכבי חיפה יכולה לקבל את אולימפיאקוס ולודוגורץ

הגרלת מוקדמות הסיבוב השני ליגת האלופות ברביעי ב-13:00: הדרך של הירוקים לא תהיה פשוטה, כי בנוסף לאלופות יוון ובולגריה גם קלוז' ושריף טיראספול בין היריבות האפשריות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

קצת יותר מחודש אחרי שזכתה באליפות ה-14 בתולדותיה, מכבי חיפה תוגרל מחר (רביעי, 13:00) בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. משחקי הסיבוב השני יתקיימו ב-19/20 וב-26/27 ביולי.

בעונה שעברה הירוקים הודחו כבר בסיבוב הראשון על ידי קייראט הקזחית, אבל הפעם הם עלו ישירות לסיבוב השני. המשמעות היא שאם הם יעלו שלב, הם כבר יבטיחו לעצמם השתתפות בשלב בתים של אחד ממפעלי אופ"א.

מכבי חיפה לא מדורגת ואחרי שאופ"א בצעה צמצום, נקבע כי היריבות האפשריות של מכבי חיפה הן אולימפיאקוס (אלופת יוון), המנצחת בין לודוגורץ (בולגריה) לסוטייסקה (מונטנגרו), המנצחת בין ז'רינסקי (בוסניה) לשריף טירספול (מולדובה) והמנצחת בין פיוניק (ארמניה) לקלוז' (רומניה). המשמעות היא שמכבי חיפה לפחות בהגרלה זו נמנעה מיריבות כמו ויקטוריה פלזן ודינמו זאגרב.

היריבות האפשריות:

אולימפיאקוס
לודוגורץ / סוטייסקה
שריף טיראספול / זרינסקי
קלוז' / פיוניק ירבאן

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
עד לאן הירוקים יגיעו הפעם?/ברני ארדוב

הדחה בסיבוב השני במוקדמות האלופות תשלח את הירוקים למוקדמות הליגה האירופית, בעוד הדחה בסיבוב השלישי במוקדמות הצ'מפיונס ליג משמעותה מעבר לפלייאוף הליגה האירופית ובכל מקרה חורף חם. הדחה בפלייאוף שווה כרטיס לשלב הבתים במפעל שמתחתיו, וזה של הקונפרנס ליג נראה כמו יעד ריאלי עבור הכדורגל הישראלי כרגע. כל דבר אחר יהווה הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully