וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין איגוד הכדורסל הישראלי למרוקאי

הביקור ההיסטורי הגיע לשיאו בעיר הבירה ברבאט, שם התקיים אירוע מרגש והוכרז על "מפגשים ומחנות משותפים, בעיקר בכדורסל נשים אותו שתי ההתאחדויות רוצות לקדם". ברביעי: משחק הראווה בין נבחרות הנשים של המדינות

אירוע היסטורי נרשם הערב (שלישי) ברבאט, בירת מרוקו, שם נחתם הסכם שיתוף פעולה בין איגוד הכדורסל הישראלי לזה המרוקאי. על ההסכם חתמו יו"ר האיגוד עמירם הלוי ונשיא ההתאחדות המרוקאית מוסטפה אווראך. האירוע התקיים במשרד הספורט של מרוקו במעמד השר צ'אקיב בנמוסא, שגריר ישראל במרוקו דוד גוברין ונשיא פיב"א העולמי האמן ניאנג מאליו.

עמירם הלוי הזמין את ראשי הכדורסל במרוקו לישראל והודה למארחים על "קבלת הפנים יוצאת הדופן והלב הפתוח" והוסיף ש"בזכות היחסים האישיים המצויינים, גם שיתוף הפעולה יהיה מוצלח וההסכם יעבור מהנייר לשטח. כדורסל זה לא רק ספורט אלא דרך חיים ואפשרות לשחקנים ולשחקניות להכיר אנשים ממקומות שונים ותרבויות אחרות. הדגש של ההסכם יהיה קידום מאמנים, כי בלי מאמנים טובים אין אפשרות להצליח. נקיים מפגשים ומחנות משותפים, בעיקר בכדורסל נשים אותו שתי ההתאחדויות רוצות לקדם".

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל בישראל, במרוקו. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
לא רק מרגש, אלא גם אירוע היסטורי במרוקו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

השר בנמוסא אמר: "כבוד גדול עבורי לארח את המעמד החשוב וההיסטורי הזה. ההסכם הזה הוא חלק מהיחסים החזקים והיציבים בין מרוקו לישראל. ספורט הוא דבר חשוב בבניית היחסים בין העמים ונביא איתו סבלנות וקידום.".

מוסטפה אווראך הוסיף: "החתימה על ההסכם הזה תביא לשיתוף פעולה חשוב מאוד בין המדינות ושתי ההתאחדויות. שתי ההתאחדויות ושתי המדינות ירוויחו מהסכם זה".

כידוע, משלחת הכוללת את אנשי איגוד הכדורסל ונבחרת ישראל בכדורסל נשים נחתו אמש (שני) במרקש לתחילתו של הביקור ההיסטורי במרוקו. למרות השעה המאוחרת, כל ראשי האיגוד המרוקאי המתינו בשדה התעופה וקיבלו את יו"ר האיגוד עמירם הלוי בפרחים וכשהנבחרת הגיעה למלון חיכתה לה להקה מקומית בריקודים ושירים, כשבהמשך התקיימה ארוחת משותפת.

איגוד הכדורסל במרוקו. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
איגוד הכדורסל במרוקו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל
איגוד הכדורסל במרוקו. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
איגוד הכדורסל במרוקו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

ביום רביעי יקיימו נבחרת הנשים של ישראל, בהובלת המאמן הלאומי שרון דרוקר, משחק ראווה נגד הנבחרת המרוקאית, כשבימים האחרונים מקבל המשחק חשיפה בתקשורת המקומית וכן ברשתות החברתיות. נבחרת הנשים מתכוננת בימים אלה לקראת יורובאסקט 2023 שייערך בדיוק בעוד שנה בישראל, כשהמטרה היא לנסות ולהשיג כרטיס לשלב הבא. אנשי האיגוד ונבחרת הנשים ישובו ארצה ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully