וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנזמה ואמבפה סחוטים ומותשים. זה היה ערב קטסטרופלי"

צרפת מתאוששת מ"ימים קשוחים" בליגת האומות, כהגדרת המאמן דידייה דשאן. חלוץ ריאל ספג ביקורת: "שיחק כאילו הוא מחכה לפגרה"

תקציר: צרפת - קרואטיה 1:0/ספורט1

קמפיין הבלהות של נבחרת צרפת בליגת האומות נמשך אתמול (שני) עם הפסד בית 1:0 לקרואטיה. שחקנים רבים של הטריקולור התייצבו למשימה הלאומית אחרי עונה ארוכה ומפרכת בה הם שיחקו 50-55 משחקים, אבל אף לא אחד לא ציפה להופעות כל כך נרפות.

"עייפים, כמעט מותשים, קארים בנזמה וקיליאן אמבפה לא הצליחו לפרוץ את ההגנה הקרואטית. הם פשוט סחוטים", כתבו ב"ל'אקיפ", "לה בלו איבדה את התואר שלה בליגת האומות אחרי ערב קטסטרופלי".

בארבעת המשחקים ב-10 הימים האחרונים, צרפת הפסידה בבית לדנמרק וקרואטיה ונפרדה בתוצאות תיקו בחוץ מאוסטריה וקרואטיה. זו הפעם הראשונה מאז 2015 בה הטריקולור לא מנצחים בפגרת נבחרות ופחות משנה אחרי שזכו בליגת האומות, הם בסכנה מוחשית של ירידה לדרג ב'.

שחקן נבחרת צרפת קארים בנזמה. Aurelien Meunier, GettyImages
"מעורבות מינימלית". בנזמה/GettyImages, Aurelien Meunier

"אלו ימים קשוחים מבחינת התוצאות", אמר דידייה דשאן אתמול, "לא היו לנו מספיק אנרגיה וכוח מול היריבות. זה יותר מעניין של רעננות של השחקנים על המגרש. תמיד יש מה ללמוד וכך גם הפעם".

פחות מחצי שנה לפני פתיחת מונדיאל 2022 וכשזיכרון הכישלון ביורו 2020 עדיין מהדהד, למאמן יש הרבה סיבות לדאגה. אתמול הוא הוסיף: "איבדנו שחקנים משחק אחרי משחק, למרות שברור שגם לנבחרות האחרות היו שחקנים עייפים או כאלה שנפצעו. נהיה חייבים לנקות את הראש בתקופה הקרובה".

באתר הפופולרי getfootballnewsfrance חילקו ציונים נמוכים לז'ול קונדה (4) שנראה לא טוב כמגן ימני, בובקאר קמארה (3) שהוחלף במחצית וקארים בנזמה (4). על חלוץ ריאל מדריד נכתב: "משחק שקט לחלוץ בן ה-34. נראה היה שהוא מחכה לפגרה בידיעה שהיא במרחק 90 דקות בלבד. המעורבות שלו הייתה מינימלית והוא הגיע בגישה חסרת ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully