וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר יחזרו למחות נגד חוגג וראשי ההתאחדות והבקרה

14.6.2022 / 7:15

האוהדים מתכוונים להפגין הבעלים והאדישות של אורן חסון. סדקים בתוך עמותת האוהדים: "יש חשש שהמטרות של העמותה משרתות את חוגג יותר מאשר את בית"ר"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג. אודי ציטיאט
יחזרו למחות. אוהדי בית"ר/אודי ציטיאט

האפשרות שבית"ר ירושלים תרד ליגה ומכבי פתח תקוה תישאר במקומה, הטריפה אתמול (שלישי) את אוהדי הקבוצה, שמצידם מתכוונים לחזור ולמחות כנגד ראשי ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים, כמו גם לחדש את המחאה נגד הבעלים משה חוגג.

בנוגע למגעים של משה חוגג עם עמותת האוהדים, מדובר במגעים שלא באמת קיימים כאשר מצד אחד אין כסף בקופת העמותה או התחייבות אמיתית של אנשים בעלי ממון פרט לדיבורים, ומנגד, על אף שהעמותה הגישה את התיקונים שלה למסמך אותו שלח יצחק יונגר, אין שום היתכנות להגיע להסכם אמיתי וכזה שבאמת ישרת את בית"ר ירושלים.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
נותר חסר אונים כרגע לנוכח המצב. אבוקסיס/קובי אליהו

למעשה, חוסר האמון שיצרה העמותה הגיע למצב בו אנשים החברים בה אמרו אתמול כי "יש ליותר מדי אנשים חשש כי המטרות של העמותה משרתות את חוגג הרבה יותר מאשר את בית"ר ירושלים והעתיד שלה. לא לשם זה היא הוקמה. לא יכול להיות שהיא הוקמה במטרה להצטרף לרוכש אחרי פירוק ולבנות אותה מחדש ואנשים לקחו אותה למקום אחר של עבודה משותפת עם חוגג, צריך לעצור את זה מהר".

מי שחסר אונים הוא המאמן יוסי אבוקסיס, שנפגש אתמול בירושלים לשיחת עבודה עם עוזר המאמן גל כהן ומנהל הקבוצה אלירן דנין, אך כרגע אין לצוות שום יכולת להכין תכנית אימונים ללא סגל, ללא מחנה אימונים, או כמו שאמר אתמול גורם במועדון: "לא בטוח שעוד חודש יהיה להם מים לשתייה. אנשים כנראה לא מבינים את המצב". אגב, בבית"ר עשו הערכת מצב, וגם במצב של לנסות ולהתקיים בתקציב מינימום חוגג יהיה מחוייב להעביר סכום של לפחות 10 מיליון ש"ח.

עוד בוואלה!

עמותת האוהדים נפלה למלכודת של חוגג. מכבי פ"ת תישאר על חשבון בית"ר?

לכתבה המלאה
אלי אוחנה, יו"ר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בבית"ר אפילו לא הוציאו הודעת פרידה ממנו. אלי אוחנה/קובי אליהו

שני שחקנים שחתומים בבית"ר כבר בדקו דרך נציגיהם את האפשרות להשתחרר מהחוזה, אך נענו בשלילה. למעשה, השחקנים כבולים תחת חוזה בבית"ר ומודאגים מאוד כי הקבוצה תגיע לחדלות פרעון ועד אז כבר ייסגרו עבורם כל האופציות בשוק. אגב, אנשי המועדון משוחחים באופן קבוע עם אלי אוחנה גם לאחר עזיבתו ומנסים להבין דרכו מה יוליד יום, אך גם ליו"ר היוצא אין תשובות.

יש לציין כי בית"ר אפילו לא הוציאה הודעת פרידה מאוחנה עם סיום הקדנציה שלו, כאשר במועדון אומרים כי "זה הכל מהבוס למעלה, סוגרים חשבון עם מי שהיה איכפת לו. באר שבע הוציאה הודעת פרידה מקייס גאנם ובית"ר לא הוציאה הודעת פרידה מאלי אוחנה, הסמל הכי גדול שלה, זה מה שאיש אחד עשה מהמועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully