וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "עשינו טעויות, אבל חשוב גם לדעת לקום". חשש לקרע אצל אבו עביד

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 1:21

מאמן נבחרת ישראל נותר אופטימי אחרי ה-2:2 באיסלנד והחמיא לדאבור: "מחויב ב-100%". סולומון יודע: "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה". חשש גדול לקרע בשריר התאומים של בלם באר שבע, שנכנס ונפצע. פרץ: "אפשר היה לראות ביכולת שלי שהייתה לי עונה מאתגרת"

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל מנתח את ה-2:2 באיסלנד/ההתאחדות לכדורגל

משחק שלישי של נבחרת ישראל תחת אלון חזן בליגת האומות, ועדיין קשה לגבש עליה דעה נחרצת. הערב (שני) סיימה הנבחרת ב-2:2 באיסלנד מול נבחרת מקומית לא מרשימה במיוחד, ומצד אחד חזרה פעמיים מפיגור והראתה אופי, אבל במקביל שוב הראתה בעיות בהגנה וספגה פעמיים מרגלי האיסלנדים האלמונים.

ת'ורסטיינסון ניצל מיקום לא טוב של מרציאנו (9), הלגסון ניצל שגיאה של סאן מנחם (60), אבל שער עצמי של גרטארסון (35) ונגיחה של פרץ (67, בהתערבות ה-VAR) הותירו את אלון חזן ללא הפסד בליגת האומות.

רגע לא נעים נרשם בסיום, ובעקבותיו קיימת דאגה גדולה בהפועל באר שבע לאור הפציעה של איאד אבו עביד. במועדון חוששים מפציעה חמורה בברכו של הבלם, שנכנס כמחליף בדקה ה-78 והוחלף לפני הסיום. החשש הגדול הוא לקרע בשריר התאומים.

ניצחון מול אלבניה במשחק האחרון בבית בחודש ספטמבר יעלה את ישראל לדרג א' ויבטיח לה מקום בפלייאוף מוקדמות יורו 2024, אך סביר להניח שגם תיקו יספיק.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל מול איסלנד. אודי ציטיאט
"מחויב ב-100 אחוז". דאבור/אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר אחרי המשחק: "תוצאה טובה זה רק ניצחון והייתה לנו הזדמנות להכריע את המשחק. קשה לשחק בסגנון הזה. ניסינו להביא את הדברים שלנו. היו לנו כמה הזדמנויות טובות, אבל התוצאה משקפת. פתחנו לא טוב את המשחק, קצת הלכנו אחורה למרות שאנחנו רוצים לשחק בצורה אמיצה. עשינו טעויות, אבל זה חשוב גם לדעת לקום ממצבים קשים. ככל שהזמן יעבור נשתפר ונעשה את הדברים טוב יותר. היו לנו מספיק הזדמנויות והגענו הרבה פעמים לשער. יש דברים שצריכים לשפר".

על משחק ההגנה של הנבחרת: "אין שער שמאמן יכול להגיד שהוא יכול לספוג או נוח לו לספוג. אנחנו משחקים באותה הדרך בכל מגרש מול כל יריבה כי אלו הכלים שלנו. יש שערים שאנחנו סופגים מחוסר ריכוז, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים גם בהגנה, אבל גם בהתקפה. אנחנו אחרי שלושה משחקים מתישים ואנחנו רק שבועיים ביחד".

על דאבור: "שון הגיע אחרי עונה ארוכה והוא קצת הרגיש את השריר שלו. העדפנו לתת לו מנוחה אחרי שמונס נכנס טוב במשחק האחרון. אמרתי לכם שמונס הוא כמו כל אחד השחקנים שלי בסגל, הוא מתאמן רגיל ומשחק רגיל, אני לא צריך לדעת כלום. הוא שחקן נבחרת ישראל, מחויב ב-100%, אני לא חושב שום דבר אחר".

על אלבניה: "אני מאמין ומקווה שיהיה הרבה קהל במשחק הזה, אנחנו מאמינים בעצמנו. אלבניה נבחרת מצוינת וגם אנחנו נבחרת טובה ונגיע למשחק כדי להכריע את ההתמודדות ולזכות בראשות הבית".

עוד בוואלה!

ישראל סחטה 2:2 באיסלנד ונותרה בראשות הבית בליגת האומות

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
דקות טובות. סולומון/אודי ציטיאט

מנור סולומון אמר בסיום: "החצי הראשון היה יותר קשה מהשני. הם סגרו אותי טוב, שמרו אותי בשמירה כפולה, אבל ידענו לצאת מזה. במחצית השנייה נראינו אחרת לגמרי, גם אני וגם הנבחרת. הגענו להמון הזדמנויות ויכולנו גם לנצח, אבל זאת תוצאה טובה. המצב שלנו די טוב, ואם במשחק הבא נשיג תוצאה טובה נהיה בעמדה נהדרת".

על היכולת בחלק ההגנתי: "אנחנו סופגים גולים שלא צריך לספוג, אבל בשונה מהעבר אנחנו יודעים לחזור מהם. בשנים האחרונות כשהיינו בפיגור במשחק חוץ, במגרש קשה ובתנאים קשים, היינו מפסידים. היום זה לא קרה, ואנחנו מרוצים מהמשחק הזה. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון. עשינו תוצאות טובות, אבל חייבים לתת עוד דחיפה".

על עתידו: "הגיוני שאהיה בפולהאם, אבל אני עדיין לא סגור בשום מקום. עוד כמה ימים אתם תדעו איפה אשחק. עברה עליי תקופה קשה, ואני מחכה לעונה הבאה. אגיע אליה עם כוחות מחודשים".

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בישול שחילץ נקודה. אלי דסה/אודי ציטיאט

אלי דסה סיכם את המשחק כך: "התוצאה טובה. זה מגרש חוץ קשה מאוד. אמרתי אתמול שהמשחק יהיה שקול, זה הוכיח את עצמו בשני המשחקים. רצינו לחזור קצת יותר שמחים, אבל לא נהיה חזירים ואנחנו מרוצים מהתיקו הזה".

על התלכיד בנבחרת: "אנחנו מיקס טוב של חבר'ה צעירים וקצת יותר מנוסים. יש פה תשוקה רצינית, אנחנו מצליחים להרגיש את הקהל חוזר לתמוך בנו. אנחנו מאמינים שנגד אלבניה בלומפילד יהיה מלא, זה נותן לנו ולצוות המקצועי אנרגיה. צריכים להישאר צנועים".

הטעויות שהובילו לשערים: "אני בטוח שהמון אנשים ישבו בבית ואמרו 'עוד פעם הם בפיגור', אבל הוכחנו אופי והדבר הכי חשוב לנו זה להחזיר את האמונה של הקהל, שיהיו חיוביים ולא רק יחכו שנספוג. כרגע אנחנו בראשות הבית וזה מה שחשוב, מבחן התוצאה מוכיח את עצמו. יש המון מה לשפר, צריך להמשיך לעבוד קשה. בסך הכל עלינו מדרגה קטנה, ומדרגה אחרי מדרגה נבנה את זה".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים, דור פרץ. אודי ציטיאט
דור פרץ הרגיש שזה בפנים. שחקני נבחרת ישראל חוגגים/אודי ציטיאט

דור פרץ התייחס לשער שכבש: "הרגשתי שזה בפנים, הרבה יותר ממה שראיתי. יש VAR היום, לשמחתי זה היה בפנים. התוצאה מצוינת בשבילנו והפנים קדימה. הכל תלוי בנו, נגיע בסיטואציה שלא היינו בה זמן מה, צריכים להופיע בשיא היכולת שלנו ולהביא את האופי שהראינו בשלושת המשחקים האחרונים ולעלות לשלב הבא".

העונה קשה בוונציה: "היה לי מאתגר. אפשר היה לראות את זה ביכולת שלי בנבחרת לעיתים, לפרקים היה יותר טוב. סיימתי את המשחק היום בהרגשה מאוד טובה ואני שמח מהתוצאה, הבאנו שמחה זמנית לעם שלנו ובזה אנחנו מרוכזים".

השגיאות שעולות בשערי חובה: "זה מדאיג, אבל מצד שני אני שמח שאנחנו מציגים אופי. היו תקופות שהיינו מפסידים כאלה, אבל אנחנו מצליחים לחזור מפיגור, לנצח ולהביא נקודות הביתה. אופי זה חשוב לנבחרת".

על עתידו האישי: "הייתה לי עונה מעניינת, אבל אני אצא לחופשה עכשיו, אנקה את הראש ואחר כך אקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully