וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן חשף תמונות קשות: "בת זוגי הותקפה באכזריות"

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 8:51

שחקן דרבי קאונטי סיפר ש"גבר היכה את חברה שלי באמצע הרחוב והותיר אותה מחוסרת הכרה", וביקש את עזרת הציבור במציאות הפושעים

מערכת וואלה

שחקן דרבי קאונטי לואי סיבלי חשף תמונות שבהן נראית בת זוגו אחרי שהותקפה בצורה אכזרית ברחוב. על פי הקשר של דרבי, בת זוגו (קילי קרטר בת ה-20) הייתה קורבן למתקפה קשה על ידי אלמוני ש"היכה אותה וגרר אותה" ברחוב במרכז נוטינגהאם ב-2 בלילה אחרי שיצאה ממועדון.

שחקן דרבי קאונטי לואי סיבלי חושף: חברתי הותקפה באכזריות. טוויטר, צילום מסך
שחקן דרבי קאונטי לואי סיבלי חושף: חברתי הותקפה באכזריות/צילום מסך, טוויטר

סיבלי סיפר שבת זוגו "חפה מפשע" ולא עשתה שום פעולה מתגרה באותו אדם, ושהמתקפה האלימה שעברה גרמה לה לפציעות קשות שבעקבותיה הובהלה לבית חולים, שם קיבלה טיפול ופצעיה נתפרו. הוא הראה תמונות של המעורבים בתקיפה, וביקש את עזרת הציבור במציאתם.

"ב-2 בבוקר בנוטינגהאם החברה שלי הותקפה על ידי גבר ואישה בצורה קשה", כתב, "היא סיימה את הערב בבית חולים, אחרי שהגבר שהיכה אותה הותיר אותה מחוסרת הכרה.

"האדם הפחדן הזה היכה כזאת אישה תמימה. אחר כך אף גרר אותה לקיר והטיח בו את הראש שלה. בסוף, כשכבר לא הסתכלה עליו, הוא שלח לה עוד אגרוף מאחור, והותיר אותה חסרת הכרה.

עוד בוואלה!

"מה זה מבצבץ שם?": הריקוד האירוטי של ארתורו וידאל שעשע את מעריציו

לכתבה המלאה

"האישה שהייתה לצדו עזרה לו, קיללה את בת הזוג שלי ואפילו הכתה אותה בזמן שהחבר שלי גרר אותה. לאחר מכן הם ברחו מהמקום והותירו אותה מעולפת על הרצפה. לא הייתה שום פרובוקציה לפני כן. חלק מהמתקפה תועדה, אבל התוקפים ברחו. חייבים למצוא אותם. איך ייתכן שגבר ואישה יכולים לתקוף ככה אדם ולברוח? חייבים להפיץ אץ התמונות, אסור שזה יקרה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully