וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה דוקיץ': "באפריל, כמעט קפצתי מהמרפסת בקומה ה-26, הכול היה אפל"

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 17:22

טניסאית העבר כתבה באינסטגרם: "היו לי רק דמעות, עצבות, דיכאון, חרדה וכאב, הרגשתי שחיי התנפצו. רציתי שהסבל ייגמר"

טניסאית העבר ילנה דוקיץ' העלתה פוסט לאינסטגרם, בו חשפה שעמדה להתאבד לאחרונה. האוסטרלית, שנחשבה לכישרון גדול כבר בגיל צעיר, זכתה בשישה תארים במהלך הקריירה, הגיעה פעמיים לרבע גמר בטורנירי גרנד סלאם (אוסטרליה 2009 ורולאן גארוס ב-2002) ולחצי גמר בווימבלדון 2000. דוקיץ', שסבלה כשחקנית מהתנהגות מתעללת מצד אביה ולאחרונה ספגה הרבה ביקורת על כך שעלתה במשקל, סיפרה את מה שעבר עליה בחודשים האחרונים.

"ב-28 באפריל כמעט קפצתי מהמרפסת בקומה 26 ונטלתי את חיי", כתב דוקיץ', "לעולם לא אשכח את היום הזה, הכול היה מטושטש, הכול היה אפל. לא היה צליל, לא תמונה, שום דבר לא הגיוני, רק דמעות, עצבות, דיכאון, חרדה וכאב. ששת החודשים האחרונים היו קשים. ביליתי אותם בבכי בכל מקום. התחבאתי בשירותים בזמן העבודה כדי לנגב את הדמעות על מנת שאף אחד לא יראה שאני כל הזמן בוכה. רגשות של עצבות וכאב לא עוזבים אותי וכל החיים שלי התנפצו. אני מאשימה את עצמי, אני חושבת שאני לא ראויה לאהבה ואני מפחדת".

ילנה דוקיץ' טניסאית אוסטרלית. Michael Dodge, GettyImages
במצב נפשי קשה. דוקיץ'/GettyImages, Michael Dodge

האוסטרלית הוסיפה: "אני גם חושבת שבכל זאת יש הרבה דברים שאני צריכה להיות אסירת תודה עליהם ואז אני מתחילה לשנוא את עצמי כי בזה שאני מרגישה כך, אני חושבת שאני לא אסירת תודה ולכן אני רוצה לגמור הכול. כל הזמן יש מעגל שטני בראש שלי. התוצאה: כמעט קפצתי מהמרפסת של הקומה ה-26 ב-28 באפריל. לעולם לא אשכח את היום הזה, רק רציתי שכל הכאב והסבל ייעצרו. הצלחתי איכשהו למשוך את עצמי מהקצה, אני אפילו לא יודעת איך עשיתי את זה. העזרה המקצועית שקיבלתי הצילה את חיי".

דוקיץ' המשיכה וכתבה: "לא קל לי לכתוב את זה, אבל תמיד הייתי פתוחה, כנה ופגיעה איתכם ואני מאמינה מאוד בכוח של לחלוק את הסיפורים שלנו כדי לעזור לנו לעבור את הדברים ולעזור אחד לשני. אני כותבת את זה כי אני לא היחידה שסובלת. רק תדעו שאתם לא לבד. לא אגיד שאני במצב נהדר עכשיו, אבל אני בהחלט בדרך להחלים. חלק מהימים טובים יותר מאחרים ולפעמים אני לוקחת צעד קדימה ואז הולכת אחורה, אבל אני נלחמת ואני מאמינה שאני יכולה לעבור את זה.

"אני מאמינה ש: זה בסדר להרגיש את מה שאני מרגישה, זה בסדר להרגיש עצובה ולהמשיך להילחם כדי לחזור. זה מה שאני מנסה לעשות וזה מה שמשאיר אותי בחיים ומדרבן אותי. אל תתביישו במה שאתם מרגישים. זה בסדר להרגיש כך ואתם יכולים להתאושש מזה, זה אפשרי, המשיכו להאמין. אני אוהבת את כולכם ואני כאן כדי לשרוד, לחיות ולראות יום נוסף. אני אחזור חזקה מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully