וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני סיכם עונה: "קשה לומר שאנחנו שמחים, אך גאים במה שעשינו"

13.6.2022 / 21:15

בני הרצליה קיימה אירוע סיום עונה, המאמן: "עשינו דבר משמעותי מאוד בכדורסל הישראלי, אין ספק שיהיו ציפיות בעונה הבאה. אם נצליח לבנות גרעין של קהל, זה יהיה משמעותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

בני הרצליה קיימה הערב (שני) אירוע סיום עונה בתל אביב, כאשר אחריו החלו לעזוב את ישראל שחקניה הזרים של מחזיקת גביע המדינה וסגנית האלופה. כזכור, הקבוצה של אורן אהרוני הצליחה העונה להפתיע את הליגה, זכתה בגביע המדינה לראשונה מאז 1995 כשניצחה את הפועל תל אביב בגמר ביד אליהו, והעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הפלייאוף, שם נעצרה בשבוע שעבר על ידי הפועל חולון לאחר שהדיחה בדרך את מכבי תל אביב.

רוב שחקני הסגל של בני הרצליה כבר חתומים לעונה הבאה - כריס באב, קווינטון הוקר ומוריס קמפ מחזיקים בחוזים ללא סעיפי יציאה, יאיר קרביץ ודורי סהר חתומים גם כן. סנדי כהן אמור לשוב ממכבי תל אביב ולאנדי ואן וליט יש חוזה עם אופציית יציאה. אורן אהרוני ועוזרו יואב שמיר ימשיכו לעונה שנייה.

זופר אבדיה המנהל המקצועי של בני הרצליה. ברני ארדוב
זופי אבדיה סיפק הופעה צבעונית כהרגלו/ברני ארדוב
שון דאוסון שחקן בני הרצליה עם מוריס קמפ. ברני ארדוב
עונה מוצלחת עברה על בני הרצליה. מוריס קמפ ושון דאוסון/ברני ארדוב
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה עם עוזרו יואב שמיר. ברני ארדוב
יקוו להמשכיות בעונה הבאה. אהרוני ועוזרו (משמאל) יואב שמיר/ברני ארדוב

במהלך האירוע, אהרוני התייחס להישגים של בני הרצליה בעונה האחרונה: "אני מעכל. בהחלט הייתה עונה חלומית והיסטורית עבורנו, מרגשת. זה בזכות עבודה של הרבה אנשים טובים, אני גאה מאוד בדברים שעשינו. היה לי צוות מדהים. קשה להגיד שאנחנו שמחים בסוף העונה, אבל כשמסתכלים קדימה, לשפר את הדברים שאנחנו צריכים כמועדון - זה המפתח".

על ההמשכיות בסגל אמר המאמן: "כל שנה מתחילה מאפס, כמועדון, כמאמנים וכשחקנים, וצריך להוכיח את עצמנו. ניתן קרדיט לאנשים שעבדו פה קשה והצליחו להאריך את החוזים לשחקנים שרצינו, אבל אין ספק שהקבוצה תשתנה ויגיעו גם שחקנים חדשים. נצטרך לשפר את הדברים שהיינו פחות טובים בהם. אם נצליח לבנות גרעין של קהל תומך, שהיה בבית העליון ובחצי השני של העונה, זה יהיה מאוד משמעותי לקבוצה".

לסיום, אהרוני דיבר על העלייה בציפיות לעונה הבאה כתוצאה מההצלחה: "תמיד אתה עומד למבחן, כשניצחנו בתחילת העונה הזרקור הופנה אלינו והלחץ גדל במהלך העונה. אבל אין ספק שיהיו ציפיות, עשינו העונה דבר משמעותי בכדורסל הישראלי, אבל נצטרך לבוא בגישה הנכונה מההתחלה ולשאוף להשתפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully