וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות גדולה בנבחרת: "לא פחות טובים מאיסלנד, אפשר לנצח"

הצוות המקצועי והשחקנים יודעים שניצחון יקרב אותם מאוד להבטחת המקום הראשון בבית בליגת האומות (21:45). חזן הזהיר מההתקפה המקומית, טרם הוחלט מי יעלו בשלישיית הקישור

מחזור 4הסתיים13/06/2022
איסלנד
  • תורסטיינסון (9)
  • הלגאסון (60)
2:2
  • (35, גול עצמי) גרטארסון
  • (65) פרץ
נבחרת ישראל
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל לפני איסלנד/נבחרת ישראל

אופטימיות גדולה בנבחרת ישראל לקראת משחק החוץ הערב (שני, 21:45) באיסלנד במסגרת שלב הבתים של ליגת האומות. רק לפני 11 ימים סיימה הנבחרת בתיקו 2:2 את המשחק הביתי בחיפה נגד איסלנד והתחושה במחנה הישראלי היא שאפשר לחזור עם ניצחון מהמשחק ברייקיאוויק.

בשיחות הטקטיות שלו עם השחקנים, המאמן אלון חזן שם דגש על משחק ההגנה ודיבר על כך ששחקני הקישור ושחקני החלק האחורי חייבים להיות קרובים יותר לשחקני ההתקפה האיסלנדים, כדי לא לאפשר להם מרחב פעולה בהתקפה. מצב הרוח בנבחרת טוב מאוד, בעיקר אחרי הניצחון החשוב באלבניה שהעניק ביטחון לשחקנים ולצוות המקצועי. "אפשר לנצח את איסלנד, אנחנו לא פחות טובים מהם", אמר גורם בנבחרת. לאנשי הנבחרת ברור שניצחון הערב ישים אותם עם רגל וחצי במקום הראשון בבית, לקראת המשך המשחקים בליגת האומות.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
אמור להיות גם היום שחקן המפתח. מנור סולומון/רויטרס

מי שאמור להיות שחקן המפתח בנבחרת גם הערב הוא כמובן מנור סולומון, שכבש צמד באלבניה וביסס את מעמדו כשחקן המוביל של הכחולים-לבנים. בנבחרת מקווים שסולומון יצליח לנפק משחק מוצלח נוסף, שלושה ימים אחרי שכיכב באלבניה, ואם כך יהיה, ברור שלנבחרת שלנו תהיה התקפה מאיימת וחזקה, יחד עם ליאל עבדה ושון וייסמן שסיימו את העונה בכושר מצוין בקבוצות שלהם בסקוטלנד וספרד.

ההתלבטות המרכזית של אלון חזן בנוגע להרכב נשארה בחוליית הקישור, כאשר גם בשעות אלה לא ברור אם רמזי ספורי יפתח כחלק מהרכב התקפי יותר או שתינתן עדיפות לדן גלזר כדי ליצור קישור אחורי מעובה יותר, אגרסיבי וחזק, יחד עם דור פרץ ומחמוד ג'אבר. כזכור, עדן קארצב מושעה בעקבות צבירת שני כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מחמוד ג'אבר שחקן נבחרת ישראל עם עדן קארצב. מאור אלקסלסי
טרם התקבלה לגבי שלישיית הקישור. ג'אבר עם קארצב המושעה/מאור אלקסלסי

מזג אוויר חורפי קידם את הנבחרת הישראלית עם הגעתה לאיסלנד ולמרות שהגשמים מעט נחלשו במשך היממה האחרונה, הרוחות עדין חזקות מאוד והטמפרטורה קרה ותהיה כזאת גם בזמן המשחק הערב.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג, דורון ליידנר, דן גלזר (רמזי ספורי), דור פרץ, מחמוד ג'אבר, ליאל עבדה, מנור סולומון, שון וייסמן

משחקה האחרון של ישראל בקמפיין יהיה בבית מול נבחרת אלבניה, והוא ייערך בעוד כשלושה חודשים, ב-24 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully