וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולה האחרונה למונדיאל: קוסטה ריקה גברה 0:1 על ניו זילנד

הטריקולור ממרכז אמריקה נהנו בקטאר משער של ג'ואל קמפבל כבר אחרי שלוש דקות, הכניעו את נציגת אוקיאניה והשיגו את הכרטיס ה-32 לגביע העולם

תקציר: קוסטה ריקה - ניו זילנד 0:1/פלייר

מוקדמות מונדיאל 2022 הסתיימו והושלמה תמונת הבתים. אחרי שלוש שנים של משחקים בכל רחבי העולם, הערב (שלישי) קוסטה ריקה גברה 0:1 על ניו זילנד ותפסה את הכרטיס האחרון למשחקי גביע העולם שייערכו בחודשים נובמבר ודצמבר בקטאר. כזכור, רק אתמול ניצחה אוסטרליה את פרו בדו קרב פנדלים והבטיחה גם כן את העפלתה ברגע האחרון בזכות משחקי הפלייאוף הבין-יבשתי.

לחצו כאן לצפייה בבתים, בימים ובשעות המשחקים במונדיאל 2022 בקטאר

ג'ואל קמפבל, שחקן נבחרת קוסטה ריקה. KARIM JAAFAR, GettyImages
שחקני קוסטה ריקה חוגגים העפלה למונדיאל עם ג'ואל קמפבל/GettyImages, KARIM JAAFAR

קוסטה ריקה סיימה בשוויון נקודות עם ארצות הברית במוקדמות המונדיאל במרכז וצפון אמריקה וסיימה רביעית בעקבות הפרש שערים נחות, אבל היום השכילה לנצח את ניו זילנד, שהעפילה ממשחקי המוקדמות באוקיאניה. את המפגש הכריע ג'ואל קמפבל שקבע את תוצאת הסיום כבר בדקה השלישית בקטאר. ניו זילנד ניסתה לחזור ושער שוויון שלה גם נפסל, אך כל האוויר יצא לה מהמפרשים כאשר נותרה בעשרה שחקנים באמצע המחצית השנייה.

עבור קוסטה ריקה זוהי העפלה שלישית ברציפות למשחקי גביע העולם, אחרי שב-2018 ברוסיה היא סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים ונפרדה ללא ניצחון, אולם ערבע שנים קודם לכן, בברזיל ב-2014, נעצרה רק ברבע הגמר.

מנגד, ניו זילנד פספסה להזדמנות לחזור למשחקי המונדיאל לראשונה מאז דרום אפריקה 2010, שלפחות עד הטורניר הבא יהיה המונדיאל היחיד בו נטלה חלק מאז 1982. על ספסל ניו זילנד, אגב, ישב השוער סטפן מרינוביץ' שעזב את הפועל נוף הגליל בחודש שעבר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קיילור נבאס, שוער קוסטה ריקה. Joe Allison, GettyImages
גם הוא יהיה בקטאר. קיילור נבאס/GettyImages, Joe Allison

מהלך משחק

דקה 3, 0:1 לקוסטה ריקה: פתיחה אדירה של לוס טיקוס. ג'ואל קמפבל קיבל כדור ברחבה ולא היה זקוק ליותר משנייה אחת כדי לכוון לשער ולבעוט כדור שפגש את הרשת.

דקה 39: הניו זילנדים חטפו כדור ליד רחבת קוסטה ריקה ומתפרצת קטלנית הסתיימה עם שער שוויון של כריס ווד, אבל שופטי המסך התערבו, זיהו עבירה במהלך חטיפת הכדור והשער נפסל.

דקה 69, ניו זילנד נותרה ב-10 שחקנים: קוסטה ברברוסס גלש עם הרגל קדימה ופגע בפראות בקלייטון לואיס הקוסטה ריקני. הוא ספג כרטיס צהוב בלבד, אבל גם במקרה זה התערבו שופטי המסך וההחלטה שונתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully