וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו נפרד מריאל: "חלמתי לשחק באלופות, והפכתי לשיאן התארים"

המגן השמאלי האגדי, הקפטן הנוכחי והשחקן שזכה בהכי הרבה תארים בהיסטוריה של המועדון נפרד מהקבוצה בה שיחק מאז 2007: "אני בר מזל, עוזב בראש מורם"

אחרי 15 שנים, ריאל מדריד אומרת היום (שני) שלום לאחד האנשים המזוהים ביותר עם הקבוצה שזכתה חמש פעמים בליגת האלופות בתשע העונות האחרונות. קפטן הקבוצה בעונה החולפת, מרסלו, נפרד מהמועדון בו שיחק מאז 2007 לאחר שהבלאנקוס החליטו לא לחדש את חוזהו שמסתיים בסוף החודש הנוכחי.

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, פתח את הטקס לכבוד אגדת המועדון: "זה יום מלא ברגשות, נפרדים מהילד שהפך לגבר בריאל מדריד. אנחנו מדברים על אגדה, השחקן עם הכי הרבה תארים בהיסטוריה של המועדון. מרסלו, הגשמת את כל החלומות שלך, זכית בכל. אתה אחד מהמגנים הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל העולמי, השמחה שלך הייתה מפתח לזכייה בתארים. אתה צריך להיות גאה, תמיד תהיה אחד משלנו".

עוד לפני שהחל לדבר, מרסלו התקשה לעצור את הדמעות וזכה לתשואות מהקהל שנכח בטקס: "אני רוצה להודות למועדון ולחבריי לקבוצה, שהיה לי המזל לשחק לצידם בכל השנים האלה, למאמנים ולעובדים מאחורי הקלעים שעושים את העבודה השחורה. ברזיל חלמתי לשחק בליגת האלופות, והיום אני שיאן התארים של המועדון הגדול בעולם. הילדים שלי ראו אותי משחק בקבוצה הכי גדולה. אני נפרד בראש מורם, אני בר מזל. זו לא פרידה, איני מרגיש שאני עוזב את ריאל מדריד, הגעתי כילד ואני עוזב כגבר. היום זה היום הכי שמח מאז שהגעתי לריאל מדריד, כי אני רואה איזו מורשת השארתי אחריי".

שחקן ריאל מדריד, מרסלו עם גביע ליגת האלופות. Quality Sport Images, GettyImages
תקופה מפוארת. מרסלו/GettyImages, Quality Sport Images

כשנשאל על עתידו, הבהיר: "אני לא חושב על פרישה מכדורגל, אני עדיין יכול לשחק וברמה גבוהה. אני מדרידיסטה אמנם, אבל גם מאוד מקצוען. לא תהיה לי בעיה לשחק יום אחד נגד ריאל מדריד אם אצטרך, אבל אני לא חושב על העתיד בשלב זה, אלא רק על כאן ועכשיו".

בסיום הטקס קיבל מרסלו סמל מוזהב של המועדון מהנשיא פלורנטינו פרס. המאמן קרלו אנצ'לוטי, חבריו לקבוצה מרקו אסנסיו ודני קרבחאל ושותפו לשעבר ראול נכחו גם כן באירוע.

כאמור, המגן השמאלי בן ה-34 הגיע לספרד ב-2007 מפלומיננזה הברזילאית והוא זכה עם ריאל מדריד ב-25 תארים - יותר מכל שחקן בהיסטוריה של המועדון. מרסלו זכה בשש אליפויות ספרד ושני גביעים מקומיים. הוא זכה גם חמש פעמים בסופרקאפ הספרדי, ארבע פעמים בגביע העולם למועדונים ושלוש פעמים בסופרקאפ האירופי, אך מעל הכל - חמישה גביעי אירופה. בזכייה האחרונה של אלופת אירופה המכהנת הוא שיחק תפקיד משני, אך לראשונה הוא הניף את הגביע כקפטן - תואר שקיבל בקיץ שעבר לאחר עזיבת סרחיו ראמוס. הברזילאי בן ה-34 ערך 545 הופעות במדי ריאל מדריד, בהן הבקיע 38 שערים ובישל 103 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully