וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי סיכם על חוזה חדש במכבי חיפה, סונדגרן מתקרב לחתימה

13.6.2022 / 10:45

עוזר המאמן סיכם את תנאיו ויחתום עם חזרתו מחופשה. שאר חברי הצוות המקצועי יישארו גם הם. המגן השבדי סיכם את מרבית הפרטים וינחת השבוע במטרה לחתום. רוקאביציה ממתין לשמוע האם הירוקים מעוניינים להחזירו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

עוזר מאמן מכבי חיפה, גיא צרפתי, סיכם את תנאיו ויישאר בתפקיד גם בעונה הקרובה. צרפתי קיבל לא מעט הצעות לשמש כמאמן ראשי בקבוצות אחרות, אך העדיף להישאר בצוות של ברק בכר בו מעמדו גבוה והוא מעביר פעמים רבות בעצמו את האימונים. בכר התעקש כמובן שכל הצוות סביבו יישאר כאשר גם גיא ויזינגר סיכם את תנאיו. השניים יחתמו רשמית כשיחזרו מחופשות בחו"ל בימים הקרובים. גם שאר הצוות צפויים לסכם עוד השבוע ולחתום.

חלוץ הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה. דני מרון
רוצה לחזור. רוקאביציה/דני מרון

המגן השבדי דניאל סונדגרן ממשיך להתקרב לקבוצה. השבדי סיכם את מרבית תנאיו וצפוי לנחות השבוע לבדיקות רפואיות שאחריהן יחתום.

הירוקים רוצים גם חלוץ כאשר פרנצדי פיירו הוא המועמד המוביל, אך בשלב זה עדיין אין התקרבות משמעותית בין הצדדים. נונו דה קוסטה מועמד ואם פיירו לא יגיע, בחיפה יאיצו מגעים גם איתו. "יש כמה מועמדים וננסה לצרף את אחד מהם כמה שיותר מהר", אמרו במועדון.

ניקיטה רוקאביציה נחת בארץ אחרי חופשה פרטית ומחכה לשמוע מהירוקים האם הם מעוניינים להחזירו. החלוץ רוצה מאוד להצטרף, אבל בחיפה הדעות חלוקות האם להחתים אותו או להשאיר את סתיו נחמני בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully