וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בדן בוש: המדורג 205 בעולם ניצח את מדבדב וזכה בטורניר

טים ואן רייטהובן ההולנדי מעולם לא זכה בתואר ואפילו לא נכנס להגרלה מרכזית ב-ATP, אבל ניצח תוך 61 דקות 1:6, 4:6 את הרוסי שבמקום השני בעולם. ברטיני גבר על מארי בגמר בשטוטגרט

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

השבוע החלומי של טים ואן רייטהובן נמשך. ההולנדי שמדורג 205 בעולם זכה היום (ראשון) בטורניר דן בוש אחרי 4:6, 1:6 יוצא דופן על דניל מדבדב שבמקום השני בעולם.

הולנדי האלמוני בן ה-25, שבשבע שנות קריירה מקצוענית לא זכה אפילו בטורניר צ'לנג'ר, הדיח בדרך לגמר את טיילור פריץ (14), הוגו גסטון (66) ונראה היה שהשיא נרשם בחצי הגמר בו ניצח את הקנדי פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי שמדורג תשיעי בעולם, אבל היום הוא הביס את מדבדב תוך 61 דקות - במשחק בו שבר את יריבו ארבע פעמים ואילו נשבר פעם אחת בלבד בדרך לתואר ATP ראשון.

עד השבוע ואן רייטהובן מעולם לא נכנס להגרלה מרכזית בסבב ה-ATP, אך כעת יקפוץ למקום ה-106 בעולם בזכות הזכייה הסנסציונית על חשבון מדבדב שהחל ממחר יהיה הטניסאי שמדורג ראשון בעולם.

טים ואן רייטהובן, טניסאי הולנדי. Sander Koning, GettyImages
סיפור סינדרלה בהולנד. טים ואן רייטהובן/GettyImages, Sander Koning

* גמר נוסף שהתקיים היום נערך בשטוטגרט ובו מתאו ברטיני האיטלקי (10) זכה בתחרות אחרי שניצח בשלוש מערכות את הבריטי אנדי מארי (68ו), 4:6, 7:5, 3:6. ברטיני שבר במשחקון הראשון במערכה השלישית והמכרעת והוסיף שבירה נוספת במשחקון התשיעי והאחרון כדי לנצח לאחר למעלה משעתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully