וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת אנגליה נזרק מהבית אחרי שהוציא 55,000 ליש"ט על יצאנית

הכדורגלן, ששמו לא פורסם, "התאהב בנערת ליווי עד מעל הראש" והרעיף עליה מתנות, כולל שרשרת יהלומים: "קיבל תמונות ממנה בזמן שהוא עם הילדים בפארק"

מערכת וואלה!

כוכב נבחרת אנגליה, ששמו נותר גנוז בשלב זה, נזרק על ידי בת הזוג שלו אחרי שבזבז 55,000 ליש"ט על נערת ליווי בה "התאהב עד מעל הראש". ב"סאן" פורסם הבוקר (ראשון) כי הכדורגלן הפציץ את היצאנית בהודעות וקיבל ממנה תמונות עירום, אפילו בזמנים בהם שמר על ילדיו. בעיתון הבריטי הדגישו כי שמו של אותו שחקן כבר נקשר בעבר בבילויים עם נערות ליווי, אך במקרי עבר הוא "נשבע שישתנה".

אז לא רק שהוא לא השתנה, הוא "התמכר" לאותה בחורה בלונדינית שהייתה צמודה אליו, ושילם לה 35,000 ליש"ט במשך שבעה חודשים כדי שתהיה זמינה עבורו מתי שרק יחפוץ. 20,000 ליש"ט נוספים הלכו על מתנות שהרעיף עליה, לרבות שרשרת יהלומים בשווי 2,500 ליש"ט, וכולל מלונות יוקרה. כדי להיפגש איתה הוא סיפר לאשתו שהוא הולך לבקר את אמו החולה, אבל למעשה התייצב את היצאנית שהוא נשבה בקסמיה. למרות זאת, החשש אצל אשתו הלך והתעצם - ובצדק.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים מול סן מרינו. Alessandro Sabattini, GettyImages
פרשה מביכה. שחקני נבחרת אנגליה/GettyImages, Alessandro Sabattini

בת הזוג של הכדורגלן הבחינה בכך שבעלה נהג לחזור הביתה מאוד מאוחר ו"הגן מאוד על הטלפון הנייד שלו" כאשר שהה בבית אחרי שחזר מדיף ריח של בושם, עד שערב אחד נכנס להתקלח ואשתו מצאה בטלפון את כל ההודעות ששלח לנערת הליווי, כולל התמונות החושפניות. אשת הכדורגלן שיתפה את חבריו לקבוצה ונשותיהם בבגידה הבזיונית ואמרה שהוא "מקבל תמונות של הזונה בזמן שהוא עם הילדים בפארק".

בהמשך לכך, היא התעמתה איתו, הוא הודה בפניה שנפגש עם אותה נערת ליווי - ונזרק מהבית. ב"סאן" ציטטו גורם המעורה בפרטים: "היו להם כבר בעיות בעבר והיא לא האמינה שהוא יבגוד בה שוב. היא נפגעה עד עמקי נשמתה מהעובדה שהוא גם בילה עם זונה וגם התאהב בה. היא רוצה להיפרד ממנו לתמיד, אבל חושבת על הילדים והמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully